A második évadból ismert Szolnoki Szabolcs TTokon borította a bilit: szerinte a szakértők előre tudták, hogy az összeválogatott párok képtelenek lesznek együttműködni.
„Tudták, hogy ez sehogy sem fog működni… és balhé lesz” – mondta kendőzetlenül.
De nem csak ő. Dávid Petra, akit Kabai Andristól válaszottak el, ugyanezt erősítette meg. Petra elmondta, hogy a casting során szinte mindent kifaggattak róla – a múltbéli kapcsolataitól kezdve a számára káros férfitípusig –, majd mégis olyan férjet kapott, akivel borítékolható volt a dráma.
„Ez egy tévéműsor. Nézettség kell, nem rózsaszín álom” – fogalmazott Petra, aki szerint a gyártóknak esze ágában sem volt olyan párokra fókuszálni, akik az első perctől harmonikusan működnek.
Sőt, azt is hozzátette: néha egyszerűen nem volt elég jelentkező, így „abból rakták össze, ami épp volt” – függetlenül attól, hogy mennyire illenek össze vagy sem.
MEGSZÓLALTAK A PSZICHOLÓGUSOK IS! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez az MG 6 az első igazi kísérlet, amit a Shanghai Automotive tulajdonában lévő MG tett, hogy ismertté váljon. Sokkal jelentősebb autó, mint a (nagyon enyhén) modernizált TF roadster, mivel ez az első vadonatúj modell, amely a jelvényt viseli a csődbe ment cég felvásárlása óta.
De a kínai tulajdonlás és a piactól való hosszú távollét azt jelenti, hogy a korábbi ismertség ellenére az MG mára minden jelentős szempontból ismeretlen . Hogyan fog boldogulni az új MG Nagy-Britanniában?
Testvérmodelljei nagyon jól fogynak Kínában, de az Egyesült Királyságban az MG 6 papírformájú adatai nem keltenek bizalmat . A marketingszöveg az ötajtós modellt „sportos-fastbacknek” nevezi, míg a szedán a Magnette jelzést viseli . Mindkettő gyakorlatilag a társai riválisa, mégis jelenleg csak turbófeltöltős 1,8 literes benzinmotorral és ötfokozatú manuális sebességváltóval kapható.
Még a csúcskategóriás TSE-ért kért 19 ezer font sem igazolja messze a máshol szereplő adatokat. Sok autó azonban olyan előnyöket kínál, amelyeket nem számokban fejeznek ki, és mi itt vagyunk, hogy kiderítsük, vajon ez a csomag kifizetődő-e. Az MG vonalvezetése nem az a fajta dizájn, ami igazán kívánatossá tenné , de ebben a kategóriában kevés autó mondhatja el magáról, hogy ilyen vonzerővel bír, és az MG 6 megjelenésében kétségtelenül friss és modern .
Az ívelt, fastback hátsó rész a legtöbb szögből jól mutat, még akkor is, ha a magasan elhelyezett hátsó lámpák kissé esetlennek tűnhetnek, és az elvékonyodó első lámpák és a szögletes fekete hűtőrács is jól mutatnak. A Magnette szedán valamivel kevésbé meggyőző .
Mindezek az elemek némileg elfedik a 6-os modell méretét, ami az MG állítása szerint lehetővé teszi az autó számára, hogy a C és a D szegmensben helyezkedjen el. 4,65 méteres hosszával kényelmesen elhelyezkedik a 4,4 méteres Focus és a 4,8 méteres Ford Mondeo között , de a vásárlók túlnyomó többségének fejében az ár fogja meghatározni a piaci pozícióját.
