Tűz a lakótelepen! Nagy a dráma!

A számokat hivatalosan nem erősítették meg. A tűzben 14 macska is csa/dába esett. A lakókomplexum több épületéből is füst tört elő, a fel/étel/ken hatalmas, szürke füstfelhők és élesen lángoló szintek látszanak. A tűz szerdán délután 14:51-kor tört ki, és alig negyven perccel később már négyes riasztási fokozatot rendeltek el. Este fél hét után a helyzet tovább romlott, a hatóságok a legmagasabb, ötös szintre emelték a riasztást. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Még a legerősebb Dacia Spring is mindössze 64 lóerőt és 113 Nm nyomatékot tud felmutatni (szemben az alapváltozat 44 lóerejével és 125 Nm-ével), így könnyen sejthető, hogy ez az elektromos kisautó nem épp gyorsulási bajnoknak készült. Ugyanakkor az alig 1.000 kilogrammos saját tömeg és az a tény, hogy a csúcsnyomaték szinte a gáz érintésének pillanatától rendelkezésre áll, azt eredményezi, hogy a Spring teljesítménye bőven elég a mindennapi közlekedéshez. Ha szeretnéd finomítani a gázreakciót – és növelni a hatótávot –, az Eco mód éppen ezt teszi.

A 44 lóerős alapmodell 19,1 másodperces 0–100 km/órás idejével jelenleg a leglassabban gyorsuló új autó a piacon. Ha lehet, érdemes a 64 lóerős változatra áldozni, mert enélkül a Spring tényleg a városi közegre korlátozódik. Az erősebb kivitel 13,7 másodperc alatt éri el a 100-at – ez így is egy másodperccel lassabb, mint a Leapmotor T03, de gyorsabb, mint a benzines Kia Picanto legtöbb változata. A 78 mph-s (kb. 125 km/h) végsebesség pedig azt jelenti, hogy az autópályán is tudja tartani a brit tempót.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük