A baleset a 7401-es úton, Alsóerdő közelében történt — a TEK-autó váratlanul letért az útról, és a fás-ligetes területre zuhant. Hirtelen felfordulás, mentők, szirénák — a gyáravatás ünnepi hangulatából pillanatok alatt rémálom lett. Négyen megsérültek, őket kórházba szállították, a pontos állapotukról hivatalos információ egyelőre nincs.
EZ TÖRTÉNT PONTOSAN:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Dízelfronton a kínálat egy 1,6 literes, négyhengeres motorral kezdődik, amely számos Peugeot-ban , Fordban és a Miniben is megtalálható . Sokan kuncogtak egy szerény 1,6 literes turbódízel gondolatán, amely ezt az autót húzná, amely a Volvo DRIVe emblémájával van felszerelve.
Ahogy az várható volt, ez nem egy gyors autó, sőt, még csak nem is fürge, de nem is érződik lassúnak. Ha padlóig pakoljuk egy nyaralásra, valószínűleg meg kell majd dolgoznunk rajta, de nem többet, mint egy átlagos benzinüzemű kombival egy évtizeddel ezelőtt.
Egyéb benzinmotorok közé tartozik egy 240 lóerős 2,0 literes, négyhengeres motor a T5-höz , és egy erős, 300 lóerős hathengeres egység a csúcsmodell T6-hoz . A dízelkínálatban található egy 161 lóerős 2,0 literes, öthengeres egység a D3-hoz, és egy 2,4 literes, öthengeres egység 212 lóerővel a D5-höz .
A legérdekesebb itt a nagy D5. Fürge 8,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, és az 5,6 másodperc, amire szüksége van ahhoz, hogy negyedik sebességfokozatban 48 km/óráról 80 km/órára gyorsuljon, komoly erőfeszítést igényel. Teher nélkül ez az autó meglepően lendületesnek érződik egy ilyen nagy autóhoz képest.
De félreérthetetlenül úgy hangzik, mint egy olajüzemű motor. A morgás, kattogás és búgás talán visszafogott, de jelen van, ami messze elmarad a BMW dízelmotorok kifinomultsága mögött .
A D3 modell mindenképpen megfontolandó, ha nincs szükség a D5 extra teljesítményére. Már alacsony fordulatszámon is simán és erőteljesen jár, az öthengeres elrendezés pedig jellegzetes hangzást kölcsönöz neki. Az ideális súlyozású kuplung és sebességváltó teszi teljessé a rendkívül kellemes mechanikus csomagot. A Volvo V70 rugózási kényelme – ami egy családi kombiban minden bizonnyal prioritás – többnyire lenyűgözően hajlékony, és a határán annak a lendületes nedvszívó képességnek a bemutatásán van, amely egykor a francia autók specialitása volt.
Bár nem egészen rendelkezik ezzel a hajlékonysággal, és időnként a karosszéria uralma is lehetne szigorúbb, de összességében ez egy nyugodt hely. Egészen addig, amíg a kerekek át nem haladnak egy különösen rozsdafolton az aszfalton, és egy nyers dobszóval megtörik a nyugalmat.
