Az intézkedés célja, hogy megszüntesse azt az évtizedes problémát, miszerint sok idős ember télen kénytelen spórolni a fűtéssel. A méltóságteljes időskor nem lehet luxus. Magyarország megteremti annak feltételeit, hogy senkinek ne kelljen választania a gyógyszerek és a meleg otthon között. A terv szerint minden nyugdíjas automatikusan jogosult lesz az ingyenes fűtésre. A szolgáltatók a számlákat továbbra is kiállítják, ám azok teljes összege központi finanszírozásból kerül kifizetésre. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kona Electric egy teljesen elektromos, 215 lóerős villanymotort használ, amely 255 Nm nyomatékkal mozgatja az első kerekeket. A nagyobb akkumulátor miatt növekvő tömeg egyáltalán nem fogja vissza, a 7,8 másodperces gyorsulás dinamizmusa pedig kifejezetten meggyőző. A vezetési élmény sima, csendes és erőlködésmentes, ami még inkább kiemeli az elektromos modell érettségét és kifinomultságát.
Összességében a Hyundai Kona a kategória egyik legtudatosabban továbbfejlesztett modellje: praktikus, kényelmes, jól felszerelt és motorváltozattól függően egészen takarékos. Bár nem a sportosságról szól, a mindennapokban kimondottan szerethető társ, amely minőségben és használhatóságban sok riválisán túlmutat.
A Kona Electric valamennyi változata ugyanazzal a 65,4 kWh-s akkumulátorral készül. A legtöbb hatótávot az alap Advance modell kínálja, amelyet a kisebb, 17 colos kerekekkel szerelnek – így akár 319 mérföld is kihozható egyetlen töltéssel. Az N-Line, N-Line S és Ultimate kivitelek nagyobb kerekei 289 mérföldre csökkentik ezt az értéket, bár az Ultimate felszereltséghez kérhetők kisebb felnik is, ha valaki maximalizálná a hatótávot. (A Kona Electricről részletesebben a dedikált tesztünkben olvashatsz.)
