Nagy a baj a nyugdíjasok között!

A fertőzést leggyakrabban az Enterovírusok családjába tartozó Coxsackie A16 és Enterovírus 71 okozzák. Ezek a vírusok szorosan rokonok a náthát és más légúti megbetegedéseket kiváltó kórokozókkal, azonban a kéz-láb-száj betegség esetében jellegzetes bőrtünetek és szájnyálkahártya-gyulladás is megjelenik. A vírus rendkívül ellenálló: akár napokig is életképes maradhat tárgyak felületén, játékokon, kilincseken vagy asztalokon.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Tesztjeink során az 50 kWh-s akkumulátorral szerelt Citroën ë-C4 átlagosan 3,6 mérföld/kWh hatékonyságot produkált vegyes útvonalon – igaz, az út jelentős része autópályán zajlott. Ez az a közeg, ahol az ë-C4 teljesítménye a legkevésbé meggyőző, ugyanis az energiafogyasztás 50 mph (kb. 80 km/h) felett látványosan romlik. A Citroën maga is inkább városi használatra optimalizáltnak tekinti ezt a modellt: a kisebb akkumulátor hivatalos, városi hatótávja 295 mérföld, és ha 40 mph (65 km/h) alatt tartod a tempót, valóban érezhetően javul a hatékonyság.

Összehasonlításként, amikor kipróbáltuk az újabb, 54 kWh-s akkumulátoros változatot, autópályát szinte teljesen mellőzve, 5 mérföld/kWh átlagot mértünk. Ez nagyjából 270 mérföldes valós hatótávnak felel meg. Bár így is 77 mérfölddel elmarad a gyári „városi” értéktől (347 mérföld), jól mutatja, mekkora hatása van a sebességnek és a vezetési környezetnek. Minél többet autózol nagy tempón, annál gyorsabban olvadnak a kilométerek az ë-C4 hatótávjából.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük