„Belementünk életünk talán legnagyobb őrültségébe. Mindketten házasságot kötöttünk egy tévéműsor keretein belül úgy, hogy egyikünk sem tudta, ki vár ránk az oltárnál. Ezt követte hat hét folyamatos együttélés a k/mer/k ker/szt/üzé/en a magánéletünk minden rezdülése a nézők elé került, abban az állapotban, amit a kapott társaink kiváltottak belőlünk. A múltat azért idézzük fel, mert úgy érezzük, sokan pontosan tudják, hogyan alakultak a műsorbéli házasságaink. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A biztosítási besorolások tekintetében az E-5008 különböző változatai eltérő csoportokba kerülnek. Az egymotoros, 73 kWh-s akkumulátorral szerelt modellek a 33–35-ös kategóriákba esnek, a 97 kWh-s változatok eggyel magasabb, 35–36-os csoportba tartoznak. A legerősebb, kétmotoros Dual Motor modell már a 40-es kategóriába lép, ami tükrözi nagyobb teljesítményét és magasabb vételárát is.
Dizájn és minőség szempontjából azonban az E-5008 kifejezetten az élmezőnyben van. Annak ellenére, hogy a központi érintőkijelző technikai színvonala inkább átlagosnak mondható, és a fizikai gombokból kissé kevés van, a Peugeot atmoszférateremtő képessége szinte páratlan a kategóriában. A márka új generációs belső tere egészen egyedi, elegáns és karakteres hangulatot áraszt, amit a legtöbb konkurens egyszerűen nem tud ilyen formában hozni.
A finoman ívelt műszerfalpanel elegánsan egybeolvasztja a digitális műszeregységet és a fő érintőképernyőt. A központi képernyő alatt egy második, kisebb kijelző kapott helyet, amely a menüpontok gyorselérését szolgálja, és teljes mértékben a vezető ízlésére szabható.
