A BKK közlése szerint a helyszínen nagyobb buszforgalom alakult ki, előfordult olyan időszak is, amikor egyszerre 15 autóbusz közlekedett a villamos helyett az érintett útvonalon. A sajtóosztály tájékoztatásában kiemelte, hogy az első információk alapján a kisiklás nem járt személyi sérüléssel, utas nem sérült meg az eset során. A körülmények vizsgálata megkezdődött. „A történtek körülményeit, a hiba okát a BKV szakemberei vizsgálják” – írta a BKK.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legtöbb elektromos autó hatalmas akkucsomagjai miatt komoly tömeggel küzd, de a Spring 26,8 kWh-s használható akkukapacitása alig nagyobb, mint egy plug-in hibridé. A kis méretű akkumulátor azonban egy ilyen apró autóban azt eredményezi, hogy a tömeg egy szinten marad a legtöbb benzines városi kisautóval: a Spring hivatalosan mindössze 984 kilogrammot nyom. A kis tömeg pedig – ahogyan az mindig lenni szokott – hatalmas előnyöket jelent a hatékonyság szempontjából.
Az elektromos autók „amíg meg nem állnak” hatótávtesztje során a Dacia Spring 109,1 mérföldet tett meg teljes töltéssel, mielőtt teljesen lemerült. Ez ugyan azt jelentette, hogy elsőként állt meg a mezőnyben, de ezt senki sem élte meg meglepetésként, hiszen az akkucsomag mérete jóval szerényebb a többi tesztelt autónál.
