A teherautó mögött egy mentőautó haladt, amiből az ápoló és az orvos azonnal kiugrottak és odarohantak hozzájuk. Bár Balázs Klári sokkot kapott, egyéb sérülés nem történt. Biztos benne, hogy védőangyalaik velük voltak, és segítettek, mert mindkettejük hajszála sem görbült meg. Azóta Gyuri nem vezet.Balázs Klári elmondta, hogy szerencsére kisebb sérülésekkel megúszták a balesetet. „Egy súlyos baleset során, amikor egy fellépésükre siettek, védőangyalaik segítettek rajtunk”
Korda György kórházba került:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Skoda Elroq 85 belső égésű kategóriatársaihoz képest a C3 nagy tömege mindig érezhető, de 545 Nm-es nyomatéka garantálja, hogy nem nevezhetjük lomhaként. A kormányzás határozott, bár nem mondanám nehéznek, így együtt harmonikus összképet ad, amit bekötött szemmel inkább egy Audihoz hasonlítanék, mint egy Skodához. Sportosságot nem kereshetünk benne, kissé lélektelen is, de a nyugodt utazásban magabiztosan teljesít. A dupla üvegezés jól szűri a zajokat, főként a futómű zaját, ami erősen függ az autó burkolatától. A hátsó dobfékekkel határozottan lassít, és a motorféket is ügyesen szabályozza, ami jól rivalizál a B állású irányváltóval.
A fordulókör szürreálisan kicsi, mindössze 9,3 méter, amit még a Fabia is irigyelhet – a Suzuki Ignisé is nagyobb! Mallorca fővárosában, a szezonon kívüli üres utakon, országutakon és autópályákon 19,9 kWh/100 km-es átlagfogyasztást mértek, amit még lejjebb is lehet vinni. Az elérhető 386 km-es hatótávolság sem rossz, főleg 11 fokos környezetben. Bár nem tölthettük, az akkumulátor temperálása is jól megoldott, és az új applikációval akár távolról is vezérelhetjük a légkondit. A C3 önálló parkolásra is képes, akár a sofőr segítsége nélkül is, de mégis inkább a praktikus és realista szemléletmódot értékelem benne, és ezért előlegezem neki a sikeres jövőt.