Elsőként a pozitív gondolkodás fontosságát emelte ki, mivel férjével, Korda Györggyel is átéltek nehéz időszakokat, de optimizmusuknak köszönhetően sikerült túllépniük ezeken. Példaként elmesélte, amikor férje kórházba került, és 21 napon keresztül reggeltől estig mellette ült. Eközben nemcsak a gyógyulására összpontosított, hanem arra is, hogy még rengeteg közös élmény vár rájuk. A balesete arra világított rá, hogy léteznek őrangyalok.
VIA index
Ez is érdekelhet:
Bár nem automata, a C3 a városi környezetben igazán elemében érzi magát. Öröm váltogatni a fokozatokat, nyomni a kuplungot és tekergetni a kis, gokartszerű kormányt, amely erős szervót kapott, de nem teszi semlegessé a vezetési élményt. Magasabb fordulatszámon a motorhang erősebbé válik, de nem válik kellemetlen, karcos zúgássá, inkább olyan, mintha szivacsos anyagot préselne a motor. Az első pár fokozat rövid, élénk gyorsulást és rugalmasságot biztosít, míg a magasabb sebességekhez egy hatodik fokozatot is kapunk, amely stabil nyugodt autópályás utazást biztosít – ha nem zavar a szélzaj. Az autópályán ez az egyetlen fokozat, amit használnék, mert országúton már 90 km/h sebességnél is furcsa rázkódást okozott volna, ha ötödikbe váltok.
A futómű is a városi autózásra van hangolva: jól kezeli a kisebb úthibákat, miközben stabilan tartja az irányt élesebb kanyarokban is. A karosszéria ugyanakkor eléggé billen, a rugóút pedig hosszú, ezért sportos vezetést inkább alacsony sebességnél érdemes kipróbálni, mert magasabb sebességnél már lebegni kezd a C3. A normál közlekedés során viszont kényelmes és komfortos, amit a Citroën Advanced Comfort Suspension technológia is segít. Minden egyes lengéscsillapítóban hidraulikus ütközőlemezek találhatók, így a csillapítás progresszív, jól kezeli a kisebb úthibákat és a kátyúkat is, miközben a vezető komfortját biztosítja.