A délelőtt folyamán érkezett a hír: az ExperiDance Produkció kénytelen volt közölni, hogy az előadás elmarad. Kiderült, hogy Kóbor Léna súlyos betegséggel küzd, ráadásul Lux Ádám sem tud színpadra állni. Így nem volt más választás: a bemutatót elhalasztották. A nézők csalódottan, de reménnyel tették el a jegyeiket, miközben mindenki ugyanarra gondolt – vajon mennyire nagy a baj? A válasz végül megérkezett, nagy a baj.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az opcionális 20 colos kerekeken guruló és merevített felfüggesztéssel felszerelt tesztautónk a lehető legsportosabb volt egy XC40-től, de sem a rugózása, sem a kezelhetősége nem tűnt rosszabbnak tőle.
A Volvo azt állíthatja, hogy az autó vezethetősége energikusabb és élénkebb, mint az XC40 nagyobb SUV testvéreinek bármelyikéé, de a vállalat azt is elárulja, hogy soha nem gondolta volna komolyan, hogy ezt a modellt a piacon elérhető leginkább vezetőközpontú SUV-ok közé sorolja.
Ehelyett okosan pont annyi tapadást, karosszéria-irányítást, közvetlenséget és kezelhetőséget tervezett, hogy az XC40 hasznosan élesebbnek, kisebbnek, gyorsabbnak és könnyebben irányíthatónak érződjön nagyobb rokonainál a kereszteződésekben és az országutakon – de egy cseppet sem annyira, hogy megzavarja az utastér nyugodt nyugalmát, vagy a legcsekélyebb mértékben is fizikailag vagy mentálisan vezethetetlenné tegye az autót.
A kormányzás ennek megfelelően mindig következetes, közepes ütemű és súlyozott, enyhe visszajelzést ad, de teljesen elszigetelt a rázkódás és a tapadás hatásaitól. A karosszéria-irányítás jó, bár nagyobb dőlést enged meg, mint egyes modellek – jellemzően azonban csak annyira, hogy segítsen felmérni, mennyire keményen dolgozik az alváz, nem pedig hogy negatívan befolyásolja a tapadást vagy az egyensúlyt. A felfüggesztés rugalmas, és jól működik a karosszéria vízszintesen tartásában, és az országúti és a kisbuszos tempó között is stabil marad.
Van egy kis oldalirányú igényesség a kátyús városi utakon történő vezetésében, ami alkalmanként nem kívánt fejrebbenést és kissé izgatott, alulcsillapított kormányvezérlési érzetet okozhat, de ez múlandó.
