Borzalmas tragédia az M1-esen

A két sofőr félreállt a leállósávba, láthatósági mellényt vettek fel, és már a papírokat intézték, amikor újabb, még súlyosabb tragédia következett be. Egy ro/án rendszámú kisbusz nagy sebességgel a leállósávba hajtott, elso/orta a már ott á/ló járműveket és az e/bereket. Először a ro/án sofőrt ütötte el, majd a magyar autó vezetőjét is elgázolta.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Volvo az XC60 kínálatában jelentős változtatásokat eszközölt, különösen a dízelmotor eltávolításával. Az elektromos EX60 a közeljövőben érkezik, de jelenleg a vásárlók mild-hibrid benzines vagy plug-in hibrid modellek közül választhatnak. A B5 mild-hibrid a megfizethetőbb opció, amely nem igényel külső töltést, és egy 48V-os indítógenerátor segítségével a fékezéskor keletkező energiát visszanyeri, majd gyorsításkor visszaadja, így javítva az üzemanyag-hatékonyságot. A Volvo szerint a B5 átlagosan 37,7 mpg fogyasztást ér el, és a CO2-kibocsátása 170 g/km. A plug-in hibrid változatok, a Recharge T6 és T8, 2,0 literes négyhengeres benzines motort kombinálnak elektromotorral és 18,8 kWh-s akkumulátorral, mindössze 23 g/km CO2-kibocsátással, ami kedvező céges autó adózást eredményez.

Használtan a B4 dízelmotorral találkozhatunk, amely 167 g/km CO2 mellett 39,2–44,1 mpg-t kínál, a B6 benzines pedig átlagosan 34 mpg-t fogyaszt, így gyakrabban kell tankolni.  Az XC60 különböző hajtásláncokkal kínál megoldást a fogyasztói igények széles skálájára, a mild-hibridtől a töltési lehetőséggel kombinált plug-in hibridig.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük