A szóban forgó bankjegy az 1998. szeptember 1-jén kibocsátott 1000 forintos változat. Ezt az ezrest már 2007. augusztus 31-én kivonták a forgalomból, vagyis több mint másfél évtizede nem lehet vele fizetni. Sokan azonban akkor sem adták le, hanem elrakták „jó lesz még valamire” alapon. A jó hír: ezek a bankjegyek nem veszítették el az értéküket azonnal – a lakosság számára még volt menekülőút. De ez a lehetőség sem tart örökké…
A VÉGSŐ HATÁRIDŐ: UTÁNA MÁR SEMMIT SEM ÉR:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Range Rover-t úgy alakították ki, hogy a luxus és kifinomultság terén felvegye a versenyt a német prémium riválisokkal, azonban ami igazán megkülönbözteti tőlük, az a kiemelkedő terepjáró képessége és óriási vontatási ereje.
Az alumínium karosszéria révén az aktuális modell 420 kilogrammal könnyebb az előző generációnál, ami jóval agilisabbá teszi az autót. Ennek ellenére sem lehet teljesen eltüntetni a tömegből fakadó hátrányokat – még mindig lassabb és nehezebb, mint néhány német versenytárs vagy a Bentley Bentayga.
A Range Rover viszont más téren kompenzál: bármelyik motorváltozatot is választjuk, az utastér kivételesen csendes és kifinomult, és a nyolcfokozatú automata váltó egyenletes, kényelmes haladást biztosít.
Az adaptív lengéscsillapítás és a légrugós felfüggesztés alapfelszereltség, és ezek kiváló menetkomfortot nyújtanak – legfeljebb a nagy kerekek tudnak kellemetlenül reagálni rosszul javított kátyúkra. A hosszú tengelytávú változat még nagyobb kényelmet kínál azoknak, akik elsődlegesen a komfortot keresik.
Az SVAutobiography Dynamic változat célja, hogy valamivel agilisabb érzetet nyújtson, és bár sosem lesz olyan fürge, mint a Range Rover Sport SVR, az élmény kiváló. Az 557 lóerős V8 motor gázreakciója finoman hangolt, és még dinamikus vezetés mellett is megőrzi a Range Rover-től elvárt kifinomultságot.
A Range Rover valójában akkor mutatja meg legjobb arcát, ha hosszú távú, gyors országúti közlekedésről van szó. Autópályán kimagasló, és a szélesebb A- és B-utakon is összeszedettnek érződik. Szűk utakon ugyan érződik a mérete, de ez inkább a fizikai terjedelmén múlik, mint a vezethetőségen. Városi használatra különösen érdemes megfontolni a P400e plug-in hibrid változatot, mivel a tisztán elektromos hajtás csendes működése tökéletesen illeszkedik a Range Rover luxuskarakteréhez.
