A pénteki incidens során egy olyan nő ült a volán mögött, akinek korábban bevonták a jogosítványát, így nem is vezethetett volna. A helyszínen ugyan megállt, hogy megnézze a következményeket, de ezt követően segítségnyújtás nélkül eltűnt. A helyiek megrendülve fogadták az esetet, hiszen az áldozatot jól ismerték és szerették. Többen azt állítják, hogy az elkövető dr/g hatása alatt lehetett.
ÍGY VAN MOST A TRAGIKUS SORSÚ POSTÁS:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hajtáslánchoz egy hagyományos, hatfokozatú automata váltó tartozik, amely induláskor kissé „CVT-s” érzetet kelt, ám menet közben már gyorsan és határozottan kapcsol. A vezető manuálisan is beavatkozhat a váltófülekkel, de a Staria esetében erre aligha lesz igény, hiszen a rendszer általában 1500-1800-as fordulatszám között tartja a motort. A gyári WLTP fogyasztás 7,6 l/100 km, ami még télen is könnyedén tartható. Városban 8,2, míg autópályán 7,2 liter körüli értékekkel számolhatunk, de voltak olyan szakaszok is, ahol a fedélzeti számítógép 6,0 liter alatti átlagot mutatott utasokkal és csomagokkal.
A Staria népszerű választás is lehetne, hiszen könnyedebb vezetési élményt nyújt, mint a legtöbb vetélytársa, például a Ford Transit vagy a Renault Trafic. Inkább a Stellantis csoport kisebb buszmodelljeihez (Citroën SpaceTourer, Peugeot Traveller stb.) hasonlítható, ezek viszont ma már csak Toyota Proace Verso néven érhetők el belső égésű motorral. A Staria irányítása még kisbuszos tapasztalat nélkül is magabiztos, kormányzása pontos, és a fordulékonysága is kellemes meglepetés. Menetkomfortja inkább személyautós jellegű, mint haszonjárműves.