A baleset bekövetkeztekor a fiatal postásnő éppen munkáját végezte, motorral kézbesítette a leveleket. Egy fekete kisteherautó ütközött neki, aminek következtében a motor felborult, ő pedig több métert repült. Az elkövető azonban a súlyos s/rüléseket szenvedett nő állapotát figyelmen kívül hagyva eltávozott. A szemtanúk döbbenten és sokkos állapotban figyelték az eseményeket. A legfrissebb információk szerint a postás állapota továbbra is válságos.
VIA Blikk
Ez is érdekelhet:
portmódban a váltó végre magára talál, a kormány mögötti alumínium váltófülekkel játszva még inkább életre kel. Az elöl kettős keresztlengőkaros, hátul multilink felfüggesztésnek hála úgy tapad az ívekhez, mintha odaragasztották volna. A differenciálzár finoman megtolja a hátulját gázadásra, ahogy egy parázsló cigarettavég hullik az aszfaltra. Az összkerékhajtás sem zavar – alaphelyzetben teljesen hátsókerekes, de ha muszáj, maximum 60%-ot enged előre. A kipörgésgátló nem kapcsolható ki, amit talán jobb is így, különben könnyen egy fán köthetnék ki, pedig nem vagyok az a vakmerő típus.
És most mit mondjak a többieknek? Hogy teljesen félreismertem? Mintha egy teljesen más ember véleményét hallanám vissza – ez az Alfa zseniális. Nem követi a divatot, nem kényelmes krúzolásra van tervezve, hanem temperamentumos, olaszos életérzésre. Nem óvatoskodik, nem a steril technológiáról szól, hanem gesztikulál, harsány, dacos – igaz, a motorhang kissé visszafogott. A kínaiak közben folyamatosan frissítgetik az autóikat, ez viszont már egy évtizede készen áll.
Az EU-s szabályok miatt eltűnik a félretolt rendszám, már a Junior is középre kapta. És bár az Alfa 10 éve álmodott róla, hogy a Stelvio és a Giulia nagy példányszámban fogy majd, a valóság kiábrándító lett. Az első Giuliák rázós megbízhatósága rossz hírt hozott a márkának, és mire kijavították a hibákat, az emberek már mást kerestek. Pedig mostanra a szervizigénye sem nagyobb, mint egy német prémiumé, a biztonsági felszereltsége rendben van, a fogyasztása sem extrém – 10-12 literrel elvan.