Elmenekült az Országból Majka

A rejtélyt tovább mélyíti, hogy az utóbbi posztjai alatt a hozzászólásokat is letiltotta. Ez az apró lépés olaj volt a tűzre: az interneten pletykák és elméletek kezdtek terjedni. Sokan azt suttogják, hogy a háttérben komolyabb ok állhat, és az énekes inkább eltűnt a nyilvánosság elől. Felmerült az is, hogy egy korábbi ittas vezetési ügy következményei miatt dönthetett a hallgatás mellett. Vajon miért zárja ki a kérdezőket? Miért most?
EZ TÖRTÉNT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az XC90 új, 11,2 hüvelykes álló érintőképernyője ahhoz a generációhoz tartozik, amelyet először az EX30-ban láthattunk, és idén más Volvókba is bekerül. A Qualcomm Snapdragon processzorokkal működő kijelző állítólag sokkal jobb válaszidőt biztosít, mint a régi XC90 kisebb képernyője, valamint élesebb, tisztább grafikát.
Továbbra sincs fizikai kurzorvezérlő, így a használhatóság teljes mértékben a képernyőn vagy hangutasításokon keresztül történik. A fűtésvezérlők állandóan a kijelző egy részét foglalják el, és kinyitáskor kibővülnek, a kezdőképernyőn pedig egy gyorsreferencia „widget” próbálja – de tapasztalataink szerint általában nem sikerül – megjeleníteni a leggyakrabban használt funkciókat.

Más Android-alapú rendszerekhez hasonlóan ez is jól működik, ha Google-alapú alkalmazásokat használsz Android okostelefonon. Ha azonban nem, akkor korlátozott funkcionalitást tapasztalhatsz. (A tesztautónk csak vezetékes kapcsolaton keresztül tükrözte az iPhone-t – ami nem túl szép látvány egy 75 000 fontos luxus SUV-on 2025-ben.)

A rendszer általános használhatósága némileg javult az EX30 közúti tesztünk óta. A Volvo gyors hozzáférésű járműbeállítások menüjében például bizonyos ADAS-funkciók letilthatók, míg a bal oldali kormánykerék küllőjén található gombbal mostantól egyetlen érintéssel kikapcsolható a sebességkorlátozás-szabályozó hangjelzés. Még mindig jobban örülnénk valamilyen fizikai kurzorvezérlőnek, akár a kormányküllőkön, akár a középkonzolon, hogy a rendszerben görgetni lehessen, miközben csak le kell pillantanunk az útról. De úgy tűnik, hogy a Volvo rendszere lassan jó irányba halad.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük