Most érkezett a szörnyű hír! Tóth Gabi életének vége!

Tóth Gabi Hajdú Péter vendége volt talkshow-jában, ahol az énekesnő őszintén mesél majd az elmúlt időszak viharairól.
A beszélgetés során az énekesnő arról is megnyílik, hogy korábban verbális b/ntalmazást is elszenvedett egy kapcsolatban, és voltak olyan mélypontjai, amikor úgy érezte, nem bírja tovább.
„Nagyon sokszor volt olyan gondolatom, hogy ha nincs a kislányom, Hanni, akkor inkább eltűnnék… egy másik világba, ahol béke van, nyugalom, ahol nem bántanak és nem ala’znak meg.”
ELDOBTA VOLNA ÉLETÉT! EZ MENTETTE MEG:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mindez azonban nem jelenti azt, hogy a C3 ne lenne kellően dinamikus. A 100 lóerős teljesítmény 5500-as fordulatszám környékén csúcsosodik ki, míg a 205 Nm nyomaték már 1750-es fordulattól rendelkezésre áll. Ez a viszonylag magas nyomatékérték meglepően rugalmas használhatóságot eredményez, így nemcsak a hétköznapi városi araszolás válik könnyeddé, hanem az előzések is határozottan megoldhatók. A C3 még akkor is fürgén reagál, ha több, a megengedettnél lassabban haladó autót kell egyszerre kikerülni, és a kanyargós utakon is magabiztos marad. Olyan érzést kelt, mintha a turbó mindig készenlétben lenne, csupán 2500-3000 közötti fordulatszámnál tapasztalható egy enyhe visszaesés a teljesítménygörbében, de ez alig észrevehető. Ennek ellenére a fogyasztás kifejezetten barátságos: még intenzívebb használat mellett sem lépte át a 7 l/100 km-es határt, az átlagfogyasztás pedig 6-6,2 liter körül alakult, ami egészen közel áll a gyárilag megadott 5,6 literes kombinált értékhez.
Bár nem automata váltós, a C3 igazi városi társ. A fokozatok kapcsolgatása élvezetes, a kuplung kezelése könnyed, és a gokartszerűen apró kormányt is öröm tekerni. Az erős szervorásegítés ellenére a vezetési élmény nem válik teljesen sterilné. Magasabb fordulatszámon a motorhang kissé felerősödik, de nem válik durvává – mintha csak puha párnákat préselne össze a hengerekben az üzemanyag helyett. Az alsóbb fokozatok rövidek, így a kocsi élénken gyorsul és rugalmas marad, míg autópályán a hatodik sebességfokozat gondoskodik a nyugodt utazásról. Igaz, a szélzaj ilyenkor jelentős lehet. Országúton az ötödik sebességfokozat bőven elégnek bizonyult, hiába jelezte a váltássegítő a felkapcsolás szükségességét – 90 km/h-nál a hatodik fokozat már kellemetlen vibrációt okozott volna.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük