„Amíg Gáborral nem zártuk le a kapcsolatunkat, addig nem volt senkim. Soha nem léptem félre.”
Emellett azt is elmondja, hogy jelenlegi párja, Papp Máté Bence, valódi ajándék számára.
„Nem azért kerestem társat, hogy feltétlenül legyen valaki mellettem. Nem is kerestem senkit, az élet mégis megajándékozott egy olyan emberrel, aki megbecsül, szeret, és nem bánt.” – mondta Gabi. Úgy tűnik, hogy Papp Máté Bencével való kapcsolata mentette Őt meg.
VIA IG
Ez is érdekelhet:
A futómű is illeszkedik a C3 vidám karakteréhez. Az úthibákat magabiztosan csillapítja, ugyanakkor a kanyarokban erőteljes karosszériadőlést produkál. A rugóút hosszú, ami alacsonyabb tempónál még élvezhető dinamikát biztosít, de nagyobb sebességnél a kocsi kissé bizonytalanná válik. Normál vezetési körülmények között azonban inkább a kényelem dominál, amiben nagy szerepe van a Citroën Advanced Comfort Suspension technológiának. Mind a négy lengéscsillapító hidraulikus ütközőelemekkel van felszerelve, ami progresszív csillapítást eredményez – így a kisebb úthibák és a váratlan gödrök sem okoznak kellemetlen meglepetéseket.
A Citroën C3 esetében nincs helye felesleges luxusnak, amikor az indításról van szó: a klasszikus bicskakulcsot elő kell hajtani, bedugni a gyújtáskapcsolóba, majd egy rövid fordításra életre kel a motor. Az 1,2 literes, háromhengeres turbós egység barátságosan duruzsol, miközben alapjáraton alig hallható, enyhén ciripelő hangokat ad ki magából. Szinte már komikus, hogy mennyire halk ez a modern hajtáslánc – se elöl, se hátul nem hallani igazi mechanikus zajt. A motortérben apró gépezetek dolgoznak, míg a kipufogó környékén a levegő áramlása nagyobb zajt kelt, mint a belső égés apró robbanásai.