„Kedves fiatal anyuka!
Elolvastam a cikket, és megértem az indulatait. Valóban nem könnyű két kisgyerekkel utazni, főleg, ha az embernek közben a bérletet vagy a pénzt is elő kell túrnia. Tudom, mert én is voltam fiatal anyuka. Nem volt autóm, mindig buszoztam a gyermekekkel. Akkoriban még babakocsival sem lehetett felszállni a legtöbb járatra, úgyhogy egyik gyerek a hátamon, másik a kezemben, és közben próbáltam kifizetni a jegyet.
De higgye el nekem, hogy 70 felett már más problémák is vannak. Lehet, hogy most minden reggel automatikusan tudja, hol van a pénztárcája, hova rakta a bérletét. De 72 évesen ez már nem megy ilyen könnyen. A memóriám nem olyan, mint régen, és előfordul, hogy fogalmam sincs, hova tettem a személyimet. Nem azért, mert nem akarom megmutatni, hanem mert már nem mindig úgy fog az agyam, mint 30-40 évvel ezelőtt. Pedig pallérozom az elmém, olvasok rendszeresen, hogy elkerüljem a szellemi hanyatlást.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot a 3008 és 5008 modellekkel a koncepcióautók hangulatát próbálta megidézni, és sikeresen meg is valósította. A kis átmérőjű kormánykerék, a „lebegő” széles képernyő, a magas középkonzol és az érdekes anyagok és szövetek használata igazán különleges hangulatot kölcsönöznek ezeknek az autóknak.
Bár a kis átmérőjű, alacsonyan elhelyezett kormánykerék továbbra is egy megszokást igénylő választás, itt jobban van megoldva, mint a korábbi Peugeotoknál, mivel a műszerfal kijelzője magasabban van elhelyezve. A magasabb vezetőknek érdemes választaniuk az 1100 fontos bőr üléseket, mivel ez az egyetlen módja a párna dőlésszögének állítására.
Ugyanakkor a dizájn inkább stílus- mint funkcióorientált. Nagyon kevés fizikai gomb van, és inkább az érintőképernyőhöz kell fordulni, amely viszont elég késlekedős lehet, és nem állandóan láthatóak rajta a klímavezérlés gombjai. Lehetőség van rá, hogy azokat az otthoni képernyőre helyezzük, de ezek eltűnnek, amikor a telefon tükrözését vagy a navigációt használjuk.
Lehet, hogy azt reméled, hogy az „i-Toggles” nevű felhasználó által testreszabható parancsikonok segíteni fognak, de ezek eléggé korlátozottak abban, hogy mire lehet őket beállítani. Furcsán, az egy fokos hőmérséklet-emelés vagy -csökkentés nem szerepel az opciók között.
A 5008 akkor is csalódást okoz, ha az MPV helyettesítőjeként értékeljük. Míg a Hyundai Santa Fe mindenhol rejtett tárolókat és polcokat kínál, a 5008 nem sokkal jobb tárolási lehetőségekkel rendelkezik a kabinban. A második sor előre és hátra csúsztatható, és manuálisan könnyen összehajtható, hogy a harmadik sorba ülők bejussanak. Az ülések 20 mm-rel kevesebb lábteret biztosítanak, mint a Santa Fe.