Berki Mazsi döbbenetes átalakulása!

A változások évét méltó módon ünnepelte meg az édesanya, összeszedte a bátorságát, és hatalmas átalakuláson ment keresztül. Elbúcsúzott a hosszú hajától, és szinte teljesen megváltoztatta frizuráját.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A belső tér jelentősen javult az előző C-HR-hoz képest. Az egész a vezető köré van építve, és bár tágas (legalábbis az első ülések esetében), úgy érezhetjük magunkat, mintha egy védőburokban ülnénk, különösen, ha az opcionális panoráma tető is fel van szerelve. Az ülések kényelmesek, bár egy kicsit hiányzik belőlük a megfelelő hátfájás alatti támogatás, de rengeteg ülés- és kormányállítási lehetőség van, hogy kényelmes vezetői pozíciót találjunk.

Mint korábban, a hátsó lábtér messze nem a legjobb az osztályban, és a lejtős tetővonal egy kicsit csökkenti a fejtér helyet is. Mégis, ez nem akadályozta meg a vásárlókat korábban, és a fiatal családok számára valószínűleg nem lesz komoly probléma. Ráadásul a Toyota most már kínálja a kissé nagyobb Toyota Corolla Cross-t is a szárazföldi Európában (bár nem az Egyesült Királyságban) azok számára, akik a stílust cserélnék le a térért.

A mérnökök arra is figyeltek, hogy javítsák a hátsó térérzetet: egy új színezett panorámatetőt kapott, amely nem igényel árnyékolót (30 mm-es fejtér növekedést eredményez), mert visszaveri a napsugarakat, és új ablakvágások találhatók a C-oszlopokon, amelyek javítják a kilátást.

A C-oszlopokkal kapcsolatban: mostantól nem találjuk a hátsó ajtókilincseket elrejtve bennük. A vásárlói visszajelzések alapján most egy sokkal hagyományosabb helyen, a hátsó ajtókon helyezkednek el, bár az összes kilincs most már síkban van a karosszériával, és akkor jönnek ki, amikor megnyomjuk őket. Elég hangosak, mikor előbukkanak.

A csomagtér még mindig kicsinek számít: egy HEV esetében maximum 388 liter, de a PHEV változat csupán 310 literrel rendelkezik (amely elveszíti az alatti tárolóhelyet a hibrid alkatrészek miatt).

Az infotainment rendszert egy új, 12,3 hüvelykes digitális műszerfal és egy új érintőképernyő (8,0 hüvelykes alapfelszereltségként, vagy 12,3 hüvelykes a drágább modelleken, mint a tesztelt autó) működteti, amely a Toyota legújabb infotainment rendszerét futtatja. Az alapvető funkciókhoz elegendő fizikai vezérlőelem is megmaradt, így a legtöbb ember elégedett lehet. Az anyagok kellemes tapintásúak az utastérben, míg a 12,3 hüvelykes érintőképernyő grafikái tiszták és élesek. Maga a képernyő gyorsan és simán működik, lagg nélkül.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük