„Az utóbbi időben sok változás történt az életemben”
– írta a friss posztjában Mazsi, aki mindenkit meglepett, ugyanis bevállalta és rövidre vágatta a haját.
Forrás: MSN / FB / IG
Ez is érdekelhet:
Bármelyik modellt is választod, ugyanolyan figyelemre méltó üzemanyag-hatékonyságot tapasztalsz, mivel a 114 lóerős változat a WLTP szerint 54,6 és 62,8 mpg között kínál kombinált üzemanyag-fogyasztást, míg a 129 lóerős változat 56,8 és 58,8 mpg közötti értékkel rendelkezik.
A Toyota azonban különösen figyelemre méltó, mert ezek a számok valóban elérhetők a valóságban is. A mi elsőkerék-meghajtású Premiere Edition modellünk 55 mpg-t ért el anélkül, hogy erőltettük volna (ha kicsit kevésbé agresszíven haladtunk a tesztútvonalon, akkor a trip számítógépen 65,1 mpg-t láttunk).
A CO2-kibocsátás tekintetében a Yaris az alapszintű, keskeny gumiabroncsos Icon modellnél 101 g/km-tól, míg a 4WD GR Sport és Premiere Edition modellek esetében akár 115 g/km-ig terjed. Bárhogy is, nem fogsz egy vagyont költeni adóra.
Összességében a Yaris Cross ezt a fürgeséget egy viszonylag kényelmes és csendes utazással kombinálja. Nem meglepő módon a belépő szintű modellek, amelyek 16 colos kerekeken gurulnak, a legnyugodtabb menetteljesítményt nyújtják, ügyesen kezelve a legtöbb döccenőt és kátyút. A GR Sport és a Premiere Edition modellek 18 colos felnikkel rendelkeznek, ami kissé rázkódást és rázkódást eredményez alacsony sebességnél, mivel a felfüggesztésnek nehezebb kezelni az extra tömeget hirtelen terepváltozásokkor.