A versenyzőknek ki kellett takarítaniuk az istállót, amihez először a bent lévő birkákat kellett ki terelniük. Az állatok nem igazán akartak együttműködni, ám amikor végre megmozdultak, teljes pánik tört ki: a birkák rohanni kezdtek mindenfelé, és az egyik egyenesen Horváth Gréta hátára vetette magát.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A konvencióktól való eltérés végül a közepes méretű MPV-k tervezési kézikönyvében vált a konvencióvá, de mindehhez nem kis részben hozzájárult az eredeti Xsara Picasso népszerűsége, amelynek belső terét a Citroën C4 Picasso tiszteli meg.
De nem csak erről volt szó a Citroën számára, és ezt könnyen észrevehetjük, mivel a különc elemek egy elegánsabb, felsőbb kategóriás vászonra kerültek, mint amit korábban megszoktunk. Ez egy olyan MPV, amely egyszerre tudja a „plüss”-t és a „különc”-t – és majdnem minden téren jól teljesít mindkét vonalon.
A Picasso nem lenne Picasso, ha az műszerfal nem lenne középre eltolva. De egyetlen olyan Picasso sem volt, amit valaha láttunk, amely egy testre szabható színű LCD képernyőt tartalmazott volna a hagyományos műszerek helyett, egy sikkes kéttónusú műszerfalat, vagy olyan légbefúvókat, kormánykerék markolatokat és középkonzol zónákat, amelyek elegáns szatén króm borítással rendelkeztek.
Három felszereltségi szint közül lehetett választani – Touch Edition, Feel és Flair. Az alapmodellek 16 colos könnyűfém kerekekkel, hegyi indítást segítő rendszerrel, sebességszabályozóval, panoráma szélvédővel és hátsó parkolóérzékelőkkel rendelkeztek, míg belső térben duálzónás klímaberendezés és egy 7 colos érintőképernyős infotainment rendszer volt alapfelszereltség, DAB rádióval, Bluetooth és USB csatlakoztathatósággal.
A Feel modellre frissítve luxustartozékokat találtunk, mint például az első parkolássegítő érzékelők, navigáció, Citroën 12 colos konfigurálható kijelzője, masszírozó első ülések és 17 colos könnyűfém kerekek, míg a csúcsmodell, a Flair hozzáadott egy önálló parkoló módot, holttérfigyelőt, automatikusan nyíló csomagtér ajtót és panoráma napfénytetőt.
A vezetői ülésen viszonylag magasra kerülsz, ahogy azt várnád, de a vezérlők jól elhelyezettek és bőségesen állíthatóak, az első ülések pedig nagyok és kényelmesek – egyetlen panaszunk a fejtámlák állíthatóságának hiánya. A kabin természetes fényben fürdik, köszönhetően egy megnagyobbított szélvédőnek, amely a fejed felett halad, és egy nagy panoráma üveg tetőnek.