NAGY A BAJ: 50 éve nemlátott helyzet Magyarországon!

A rendkívül f-rtőző száj- és körömfájás miatt Kisbajcson 1400 szarvasmarhát, Nagybajcson pedig további 300-at vonnak ki az állományból. Az állatokat teherautók szállítják Bábolnára, ahol egy hét méter mély, klórral fertőtlenített gödörbe helyezik őket.
A helyzet komolyságát jelzi, hogy Orbán Viktor miniszterelnök a helyszínre látogatott, hogy személyesen ellenőrizze a járványügyi intézkedéseket.
EZT MONDTA A MINISZTERELNÖK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Sealion 7 vezetése viszonylag egyszerű feladat. Különböző vezetési módok és kétféle regeneratív fékhatás közül választhatunk, de ezek nem igazán változtatnak sokat az élményen. Csak helyezd D-be, nyomd meg a jobb pedált, hogy gyorsulj, és a balt, hogy lassíts.
Bár a jármű közel 2,5 tonnás saját tömeggel rendelkezik, az 523 lóerős teljesítménynek köszönhetően a Sealion 7 nagyon gyors, és a teljesítményleadás és fékezés simán történik, anélkül, hogy bármi különös lenne.
Van egy kis késlekedés, amikor teljesen lenyomod a gázt, és a fékpedál kissé szivacsos érzést kelt, de összességében a vezethetőség jól van megoldva. Illya Verpraet Út tesztelő Ez nem jelenti azt, hogy ne lenne néhány tipikus új márkás furcsaság a Sealion 7-ben.

Mindez az asszisztált vezetési funkciókkal kezdődik, amelyek borzalmasak. A sebességtúllépési figyelmeztetés nemcsak hogy hangot ad, hanem elnyomja a zenét is, és a hangos figyelmeztetés kikapcsolása (amely meglehetősen egyszerű) azt is eredményezi, hogy a vizuális sebességkorlátozó jelzés eltűnik. Két szintű sávasszisztenciát is ki lehet kapcsolni; az egyik annyira folyamatos, hogy úgy tűnik, mintha defekted lenne. A vezetőfigyelő rendszer figyelmeztet, ha a tükrökbe nézel. Néha, de nem mindig, furcsán, egy hang azt mondja, hogy „ACC aktív” amikor bekapcsolod a sebességtartó automatát.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük