NAGY A BAJ: 50 éve nemlátott helyzet Magyarországon!

A kormányfő délután érkezett a fertőzött állatokat tartó telepre, ahol védőfelszerelést viselve lépett be a lezárt területre. A látogatást szigorú biztonsági óvintézkedések kísérték, a hatóságok folyamatosan figyelemmel kísérik a régió helyzetét.
Orbán Viktor egy videóüzenetben emlékeztetett, hogy Magyarországon utoljára gyermekkorában fordult elő hasonló. Kiemelte, hogy a terjedését minden eszközzel meg kell állítani. A miniszterelnök az intézkedések ellenőrzése mellett egyeztetett Nagy István agrárminiszterrel is, aki szintén a helyszínen tartózkodik.
Ez a betegség főként haszonállatokat, például szarvasmarhákat, sertéseket, juhokat és kecskéket érint.

VIA Hirado

Ez is érdekelhet:

A brit árakat még nem véglegesítették, de a BYD modellek jellemzően olcsóbbak versenytársaiknál. Várhatóan az Atto 2 indulóára körülbelül 27 000 font lesz, míg a csúcsverzió, a Comfort, nagyjából 31 000 fontba kerül majd.
A rendelésfelvétel júliusban indul, az első kiszállításokra pedig szeptemberben lehet számítani. A BYD állítása szerint az Atto 2 hajtásláncának energiahatékonysága 89%, és az alapfelszereltség részét képező hőszivattyú télen 10-20%-kal növelheti a hatótávot.
A vegyes tesztút során – amely zsúfolt városi forgalmat, autópályát és országutakat is tartalmazott – átlagosan 3,3 mérföldet tett meg kilowattóránként (kb. 5,3 km/kWh), ami valamivel alacsonyabb, mint amit például a Vauxhall Frontera elért.
Ugyanakkor az alapmodell 194 mérföldes (312 km) WLTP hatótávja és a 65 kW-os maximális töltési teljesítménye nem igazán versenyképes – ezek az egyik legalacsonyabb értékek a kategóriában.

Az Atto 2 alapból hat év vagy 90 000 mérföld (kb. 145 000 km) garanciával érkezik, míg az akkumulátorra nyolcéves vagy 120 000 mérföldes (kb. 193 000 km) garancia vonatkozik – ez pedig több rivális ajánlatánál is kedvezőbb. Bizonyos erősségei kétségtelenül segíthetik a siker felé vezető úton. Gazdag felszereltséget, versenyképes garanciát és jó praktikusságot kínál, ráadásul városi környezetben kényelmes és könnyen vezethető. Ha az ára a várakozásoknak megfelelően alakul, akkor a városi autóvásárlók számára vonzó alternatíva lehet.
Ugyanakkor vannak gyenge pontjai is. Nyílt úton vezethetősége messze elmarad a kategória színvonalától – a futómű és a kormányzás finomsága nem az igazi. Nagyobb sebességnél nem elég kifinomult, hatékonysága pedig egyik környezetben sem kimagasló. A hatótávja a jelenlegi formájában nem versenyképes, és ha a riválisokat nézzük, nem különösebben izgalmas sem kívülről, sem belülről.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük