Épül a Gáspár-Kastély! Ez lesz a Gáspár família új rezidenciája!

De az biztos, hogy elhagyják Salgótarjánt, ami hosszú éveken keresztül a család székhelyeként szolgált. Megállítás szerint látszik hogy több mint 150nm2 lesz a ház! Alsó hangon 5-6 szoba lesz található benne!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A DS 3-as model kényelmes ülései visszatértek, a tesztautónk középső szintű Rivoli felszereltséggel érkezett, bőrkárpitozással. Az drágább nappa bőrből készült ülések, amelyek csak a legmagasabb Opera változatban elérhetőek, egy kissé kényelmesebbek a hosszú utak során. Bármelyik változatot válasszuk, nem fogunk fájó háttal megérkezni. Az oldaltámaszok is segítenek, hogy kényelmesen és biztonságosan üljünk, ami különösen hasznos a jármű bőséges karosszéria-döntései miatt.

A külső dizájn finomhangolásai közé tartozik egy krómcsíkos hűtőrács, egy élesebb első szoknya és szélesebben elhelyezett nappali menetfények, amelyek „kifejezőbb jelenlétet” biztosítanak az úton. A hátsó részen a DS emblémát betűkre cserélték.

Sajnos, a DS módosította a motorválasztékát, eltávolítva a legerősebb, 153 lóerős, 177 lb-ft nyomatékú 1,2 literes háromhengeres Puretech motort (amelyet kedveltünk az előző modellekben), valamint minden dízel hajtásláncot. Így a 3-as csak két változatban érhető el: egy 100 lóerős (amely csak manuális váltóval és a belépő szintű, 25 950 fontos Performance felszereltséggel kapható), illetve egy 129 lóerős változat, amely szintén ugyanabból az 1,2 literes motorról van szó. Mindkét változat elfogadható üzemanyag-fogyasztási adatokat mutat (45,6 mpg; 42,8 mpg), de a második változat – amely a Citroën C5 X-et is hajtja – kerül tesztelésre nálunk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük