Neked hogy tetszik? Nem szolid egy kicsit a Gáspár családhoz? Vagy neked tetszik? Véleményedet nyugodtan írd meg FB hozzászólásba!
Forrás: MSN / FB / IG
Ez is érdekelhet:
A DS 3 új motorja, megnövelt akkumulátora és az alapértelmezett hőszivattyú mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az autó versenyképes szintre hozza az energiahatékonyságot és az elektromos hatótávot a valós használat során. A tesztautónk 3,8 mérföldet tett meg kilowattóránként a teszt során, ami körülbelül 200 mérföldes vegyes használati hatótávot eredményezett.
Bár jellemzően egy kicsit többet ígért a menetcomputer, mindenképp jobban szerepelt az autópályán kívüli használat során. Vegyes városi és külvárosi használatban, autópályák nélkül, valószínűleg 220-230 mérföldes használhatóságot eredményezett volna, ami versenyképes lenne a 40 000 font alatti riválisokkal.
És jelenleg pontosan itt található az autó, köszönhetően egy brit kiskereskedelmi ajánlatnak, amely 2750 fontos előleg-támogatást biztosít egy belépő szintű DS 3 E-Tense Performance Line modellhez (ami így 35 000 font alá csökkenti az árat), vagy 3250 fontot az Opera modell magasabb szintjéhez.
Ez nem az egyetlen ösztönző, ami az új elektromos autók körül jelenleg elérhető, de mindenképpen segít abban, hogy az autó egy kicsit kényelmesebb pénzügyi területen helyezkedjen el.