Állad leesik! Íme Brumi barátnője!

A népszerű műsor második szezonjában Wollner Péter, vagyis Brumi és Kovács Renáta egyike volt a legígéretesebb pároknak, akik a fináléban úgy döntöttek, hogy továbbra is házastársak maradnak. Noha sokan remélték, hogy kapcsolatuk a kamerákon túl is sikeres lesz, végül külön utakon folytatták.
– Ezt a döntést én hoztam meg. Úgy érzem, annyira különbözünk, mint a Tűz és a Víz! – írta korábban közösségi oldalán Brumi, aki szerint kapcsolatuk csak komoly áldozatok árán működhetett volna, erre pedig ő nem volt hajlandó.
Egykori felesége, Reni február elején a Tények Plusz műsorában mesélt kettejük problémáiról, és úgy vélte, hogy egy másik szereplő, Orsi is szerepet játszott a történtekben. Brumi azonban másként látta a helyzetet, és cáfolta Reni állításait. Akkor még rejtélyesen nyilatkozott a magánéletéről:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Corolla Cross nem csak kinézetre visszafogott, de vezetési élménye sem kifejezetten izgalmas. Olyan érzés, mintha visszatértünk volna az Auris korszakába: kissé komor és örömtelen az élmény, főként az eCVT váltó jellegzetes, egyhangú zúgása miatt, amely már enyhe gázadásnál is zavaró lehet. Ez éles ellentétben áll azzal, hogy milyen nyugodt és pihentető az autó, amikor elektromos üzemmódban halad – ebben a Toyota híresen jó hibrid rendszere továbbra is kiválóan teljesít, rövid távokon csendes, tisztán elektromos hajtást biztosítva.
Kétféle hibrid hajtáslánc érhető el, mindkettő egy 2,0 literes benzinmotor köré épül. Az alapváltozat elsőkerék-hajtású, és összesen 194 lóerős teljesítményt kínál, míg az összkerékhajtású verzió egy plusz 41 lóerős hátsó elektromotort is kapott. Mindkét változat 8,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára – bár ez azt is jelenti, hogy 8,1 másodpercen át kell hallgatnunk a CVT váltó monoton zaját.

Hatékonyság: ebben még mindig a Toyota az élen
Amit viszont nem lehet kritizálni, az a rendszer hatékonysága a való életben: vegyes útviszonyok között, kedvezőtlen időjárásban is 5,1 l/100 km körüli fogyasztást mértünk, ami még a hivatalosan megadott 5,4 l/100 km-es értéket is felülmúlja. Ha valaki valóban gazdaságos hibrideket keres, a Toyota továbbra is a legjobb választás. Szerencsére a Corolla jól kiegyensúlyozott futóművének néhány előnye átkerült ebbe a megemelt változatba is. A rugózás kényelmes, a kisebb-nagyobb úthibákat jól elnyeli, és a kormányzás is kellemesen könnyed, mégis precíz érzetű. Azonban a Corolla Cross esetében elveszett az az élvezetes vezethetőség, amely az alacsonyabb ferdehátút jellemezte. A nagyobb méret miatt a dinamika kevésbé kiemelkedő, és leginkább a karosszéria mozgásán érezni, hogy a vezetési élmény kevésbé izgalmas. A megnövekedett méreteknek köszönhetően több fejteret és nagyobb csomagteret kapunk: itt 487 liter áll rendelkezésre, szemben a Corolla ferdehátú 313 literes kapacitásával. A csomagtér pereme alacsonyabb és szélesebb, így könnyebb a pakolás. Az utastér többi része ismerős a Corollából: egyszerűen használható, jól eltalált egyensúlyt kínál a fizikai gombok és az érintőképernyős funkciók között. Ugyanakkor a műszerfal dizájnja kezd egy kissé elavultnak hatni az újabb versenytársak mellett.
A Toyota EV-projektje nem indult zökkenőmentesen – A Toyota első nagyszabású elektromos autójának piacra dobását egy szokatlanul kellemetlen probléma hátráltatta. Röviddel az értékesítés megkezdése után kiderült, hogy a kerékagyakkal gond van, így fennállt a veszélye, hogy a kerekek leválhatnak. A hiba nem volt egyszerűen javítható, és a megoldás három hónapot vett igénybe. Ez idő alatt az első vásárlók nem tudták használni autóikat, és a Toyota sem tudott újakat gyártani.
Apró frissítések a jobb használhatóság érdekében – Most, alig egy évvel a gyártás kezdete után a Toyota egy kisebb frissítést hajtott végre a bZ4X modellen. Nincs jelentős műszaki változás, de végre megérkeztek a régóta várt sugárzó kabinfűtések. Ezen kívül finomhangolták a töltési rendszert, hogy hidegebb időben is hatékonyabban működjön, és néhány aktív biztonsági rendszer is frissült.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük