öregségi nyugdíjat kapnak a társadalombiztosítási nyugellátásról szóló törvény alapján,
özvegyi nyugdíjat kapnak a nyugdíjkorhatár betöltését követően,
vagy rokkantsági illetve rehabilitációs ellátásban részesülnek a nyugdíjkorhatár elérése után.
A nyugdíjasok számára nem szükséges olyan feltétel, mint a 25 év alatti gyermeknevelés vagy az 1 éves társadalombiztosítási jogviszony, de a többi alapvető követelményt nekik is teljesíteniük kell. A támogatás kizárólag Magyarország területén fekvő, legfeljebb 5 ezer lakosú kistelepüléseken található ingatlan felújítására használható, és csak akkor, ha az ingatlan legalább 50%-os tulajdonrészével rendelkezik az igénylő. Ezen kívül az igénylőnek állandó lakcímét kell bejegyezni a felújítani kívánt ingatlanra.
Ekkortól lehet igényelni a támogatást:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A gyorsulás ismét felgyorsul 72 mph (116 km/h) környékén, egészen 85 mph-ig (137 km/h), amikor már feltételezhetjük, hogy az elektromos motor elérte a hasznos fordulatszám-tartományát, és a benzinmotornak kevesebb segítséget kell nyújtania. Ezt követően az MG 3 tovább gyorsul, de már enyhébb tempóval. Hasonlóan a Lexus LBX-hez, amelyet néhány héttel ezelőtt teszteltünk, az ezt követő gyorsulási próbák lassabbak lettek, különösen a váltás fázisában, mivel az akkumulátor nem kapott elég esélyt a feltöltődésre.
A Renault E-Tech hibrid rendszeréhez hasonlóan, míg a tesztpályán kicsit zűrzavarosnak és kuszának tűnik, az MG 3 használata közben, a természetes környezetében, nem érzékelhetőek ezek a technikai furcsaságok. Mivel az akkumulátora jóval nagyobb, mint a versenytársaké, és az elektromos motor is erősebb, általában nyugodtnak tűnik, megfelelő tartalékkal. Miután a motor felmelegedett, szintén csendes és kifinomult.
Amikor nagyobb teljesítményt kérünk, egy kicsit erőlködő négyhengeres hangot ad, de ez teljesen normális, és általában elkerülhető. Az az érzése támad az embernek, hogy az MG rengeteg hardvert pakolt a 3-asba, de a versenytársak okosabban használják a szerényebb alkatrészeiket. Mivel az akkumulátor kétszer akkora, mint a Yarisé, elvárnánk, hogy sokkal többet tudjon elektromos meghajtással közlekedni, de ez nem így van.