Már a nyugdíjasok is igényelhetnek milliós állami támogatást!

A nyugdíjasok március 26-tól igényelhetik a támogatást.
További fontos változás, hogy azok is jogosultak támogatott kölcsönre, akik nem rendelkeznek elegendő saját megtakarítással a felújítás finanszírozására. A kölcsön legfeljebb 6 millió forint lehet, és legfeljebb 10 évig tart. A kamattámogatás mértéke 3%, ami márciusi igénylés esetén 4,83%-os kamatot jelent. A jogszabályváltozás értelmében a kölcsön kamata fix, ellentétben a korábbi változó kamatozással.

Ez is érdekelhet:

A fékezés hagyományos hidraulikus rendszerrel történik, elöl és hátul tárcsafékekkel. A fékpedál érzete általában megfelelő, és lehetővé teszi a sima megállást, de vészfékezéskor enyhén tompává válik. A 70 mph-ról (113 km/h) való megállás valamivel több mint 49 métert vesz igénybe, ami egy kicsit hosszabb, mint a többi szupermininél száraz aszfalton, de nem problémásan. Az MG 3 elég erős regeneratív fékezéssel rendelkezik, amely három beállításban szabályozható. Azonban a nagyobb erősségű beállításoknál a progresszió javítható lenne, és minden egyes alkalommal, amikor kikapcsoljuk az autót, visszaáll a közepes beállításra, ami feleslegesen bosszantó. Emellett nincs kipörgési mód sem. Az MG 3 hibrid ára 18 495 fontosnál kezdődik az SE változatra, míg a Trophy változat 20 495 fontos, és az egyetlen választható extra a szín. Ez drágább, mint a régi modell volt. Természetesen egy sokkal teljesebb autó, és a hibrid rendszer sem ingyenes. Az új autók piacán azonban még mindig nagyon megfizethető.

Az MG azt reméli, hogy a Renault Clio és Toyota Yaris vásárlóitól tud elvinni eladásokat, nemcsak az olcsóbb alternatíváktól. Ezen a téren ügyesen árazott. Ugyanazért az árért, mint egy benzinmotoros, manuális Clio vagy Vauxhall Corsa, egy hibrid, automatikus MG 3-ast kapunk. Az MG modellek általában jól tartják az értéküket, így a finanszírozási ajánlatok még vonzóbbak. A járműhöz hét év garancia jár, bár csak 80 000 mérföldes futásteljesítményig.
Tehát ha valaki a hibrid MG 3-at hagyományos benzinmotoros riválisokkal hasonlítja össze, akkor nyilvánvalóan az üzemanyag-hatékony hajtáslánc lesz az egyik legnagyobb előnye, igaz? Itt jönnek a nehezebb számítások, mert az MG 3 hibrid nem annyira gazdaságos, mint azt remélhetnénk. Egy hét tesztelés után, amely tartalmazott teljesítményteszteket is, 48,2 mpg-t (6,1 l/100 km) ért el (bár az utazási számítógép 52,3 mpg-t mutatott). Még enyhébb vezetés mellett sem érte el a 60 mpg-t, amit egy Yaris vagy Clio hibrid simán elérhet. Azonban városban még mindig észlelni fogjuk az üzemanyag-fogyasztás javulását a benzinmotoros riválisokhoz képest.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük