Kínos jelenet a TV2-n! Már megint részeg volt?

A második epizódban azonban egy kellemetlen baki történt – észrevette a Szeretlek Magyarország. A játék a második fordulóban zajlott, ahol Máté és Csillag küzdöttek, míg Tilla és Molnár Andi segítettek nekik. Az első kört Máté nyerte, és a második kör első feladványát is ő találta meg. Ekkor azonban váratlanul jött a vágás, és a nézők már a jutalomjátékot láthatták, ahol Csillag szerepelt, aki valami módon előnybe került… Azonban a nézők nem láthatták, hogy pontosan hogyan is változott az eredmény. A Redd/t-en Ramóna után már a vágót kiáltották ki részegnek.
ÍME A TV2 reakciója:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az árak Allure felszereltséggel kezdődnek 38 360 fonttól, de ebben a változatban nincsenek olyan alapvető felszerelések, mint az ülésfűtés, deréktámasz és első parkolószenzorok. Ahhoz, hogy ezeket, valamint az adaptív tempomatot és a mátrix LED fényszórókat megkapd, át kell lépned a GT változatra, ami 41 590 fontra emeli az árat.
Még akkor is lényegesen olcsóbb, mint a hasonló felszereltségű hétüléses SUV riválisok, kivéve a Kia Sorento dízel változatát. Ez az árelőny a PCP (személyautó-vásárlási) konstrukcióban is megmarad, ahol csak a Sorento és a mild-hibrid Nissan X-Trail közelíti meg az árát.
A Hybrid 5008 meglehetősen takarékos is volt. Az átlagos 44,0 mpg lényegesen jobb, mint amit a Hyundai Santa Fe és X-Trail hibrid változataitól kaptunk. A mild-hibrid Skoda Kodiaqtól is hasonló üzemanyag-fogyasztást várnánk a Peugeot-hoz.
A Peugeot alapból csak három év/60 000 mérföld garanciát kínál, és nem rendelkezik kiemelkedő megbízhatósági rekorddal sem.

A Kia kezdte a sort az vadonatúj elektromos EV9-cel, majd a Skoda hamarosan követte a Kodiaq második generációjával, és mind a Kia (újra), mind a Hyundai frissítette a benzinüzemű modelljeit, a Sorento és a Santa Fe változatokat.
Annak ellenére, hogy a Stellantis csoportnak számos márkája van, Európában csak egy ilyen autót kínál, a Peugeot 5008-at, így nem maradhatott le, és az év végén egy vadonatúj generációt indítottak.
Ez az új STLA Medium platformra épül, és a csoport legtöbb új termékéhez hasonlóan elérhető mind elektromos, mind belső égésű motorral. Itt a megfizethetőbb hibrid változatra fogunk összpontosítani.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük