Kínos jelenet a TV2-n! Már megint részeg volt?

Többen is panaszkodtak a vágási hiba miatt. „Jól látom, hogy a második párosnál hibásan vágták meg a műsort, és kihagyták a játék felét? Ekkora amatőrök…” – idézte az egyik hozzászólót a Média Klub, és hozzátették, hogy a tévénézők joggal kérdezik: mi történt Mátéval?
A cikk megjelenését követően a TV2 jelezte, hogy a teljes adás elérhető a tv2play.hu-n. A csatorna közölte, hogy mivel döntetlen volt az állás, a 42. percben látható villámjátékot Csillag nyerte, így ő jutott tovább a jutalomjátékba. Lékai-Kiss Ramóna előtte elköszönt a Máté nevű játékostól.

VIA Rdit

Ez is érdekelhet:

A 5008 gyakorlatilag egy hosszú tengelytávú Peugeot 3008, hosszabb hátsó túlnyúlással és nagyobb csomagtartóval. Ennek megfelelően ugyanarra az STLA Medium platformra épül, és várhatóan a közeljövőben még sok új autó fogja használni. Ezt elsősorban elektromos járművek számára tervezték, és képes nagyon nagy akkumulátorokat is elhelyezni, de belső égésű motorokat is képes befogadni.
A 5008-ban, akárcsak a 3008-ban, négy változat érhető el. Két elektromos e-5008 van, 73 kWh és 98 kWh hasznos kapacitással, és két hibrid: egy plug-in hibrid és egy nem plug-in hibrid.

A plug-in hibrid a már jól ismert 1,6 literes, négyhengeres, turbófeltöltős benzinmotort használja, amely 148 lóerőt ad le, de az elektromos alkatrészek újabbak. A hagyományos nyomatékváltós automata helyett egy hétfokozatú, duálkuplungos automata váltót kapott, amelybe egy integrált, 123 lóerős elektromos motor került. Ezt egy 21 kWh-s akkumulátor táplálja, amely körülbelül 48 mérföldes hatótávolságot biztosít. Ez az év végén érkezik, azonban mivel az elektromos e-3008 már tavaly tesztalany volt, itt a 5008 standard hibrid változatára fogunk összpontosítani.
Ez az új hibrid rendszer, amelyet a Stellantis az elmúlt két évben számos modelljénél bevezetett. Az erő nagy része egy 134 lóerős, 1,2 literes háromhengeres turbó benzinmotortól származik. Ez a motor számos PSA és később Stellantis termékben megjelent, de nemrégiben átdolgozták a megbízhatósági problémák miatt, amelyeket a motor „nedves” (azaz az olajban futó) vezérműszíjának előzetes tönkremenetele okozott. A jelenlegi verzió már vezérműlánccal rendelkezik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük