Kulka János orvos testvére megerősítette! Igaz a hír!

Kulka János, aki annak idején példamutató kitartással küzdött a rehabilitációval, és azóta számos művészeti projektben vett részt – egy új albumot is megjelentetett, és visszatért a filmszerepekhez is –, mostanra egyre nehezebben viseli a folytatást. Bár sokan úgy látták, hogy jelentős előrelépés történt az agyvérzés utáni években, a színész saját szavaival élve a helyzete továbbra sem optimális.
„Semmi nem változott, és úgy érzem, hogy még mindig ugyanabban a helyzetben vagyok. Fáradt vagyok, állandóan kimerültnek érzem magam, és olyan fájdalmakat kell elviselnem, amik nem tűnnek el. Sokszor van olyan szó, amit nehezen tudok kimondani, és az életemet folyamatos fájdalom kíséri” – nyilatkozta őszintén a Nők Lapjának adott interjújában a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész. A színész hozzátette, hogy bár a járása az utóbbi időben javult, a fájdalom, amit közben tapasztal, továbbra is erőteljes és elviselhetetlen.
Már gyógytornára sem akar menni. Ezt nyilatkozta:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Tavasz van Alfa Romeo lépésében? Évtizedek után, amikor úgy tűnt, hogy az ikonikus olasz márka a csőd szélén áll, végre úgy tűnik, hogy a jövő felé tekint, felemelt fejjel, nem pedig pánikba esve, ujjaival próbálva átlátni a helyzeten. És mindez nagyban annak köszönhető, hogy megérkezett ez: az új Alfa Romeo Junior.
Természetesen lehet, hogy ez nem az a modell, amire a vérbeli Alfa-rajongók vártak, de a torinói pénzügyi számítók számára ez lehet az a jármű, amely ismét a pluszba hozza a márkát. A Tonale, Giulia és Stelvio modellekkel a vállalat körülbelül 30%-ot fed le az új autót vásárlókból, de mivel a kompakt crossoverek iránti kereslet akkora, hogy az Alfa vezetősége úgy véli, hogy a Junior mostantól kétszer akkora piaci lefedettséget biztosít a cég számára.

Akárhogy is, az Alfa célja, hogy új vásárlókat vonzzon, és visszahódítsa azokat, akik a Mito és a Giulietta megszűnése után elhagyták a márkát. Valójában az Alfa brit leányvállalata annyira biztos a forgalomnövekedésben, hogy már dolgoznak hat új kereskedő kinevezésén 2025-re, ezzel összesen közel 30-ra növelve a hálózatot. De vajon valóban annyi új eladó fogja magát lekötni a Junior iránti kereslettel?
Nos, hamarosan kiderül. A márka balocói tesztpályáján Olaszországban, valamint egy rövid körön Lincolnshire-ben az Elettrica Veloce 278 lóerős zászlóshajójával szerzett első tapasztalatok csendes lenyűgözöttséget hagytak bennünk, de valószínűleg ez a modell lesz a legkisebb szereplő a bemutatóteremben. Ezzel szemben a sokkal egyszerűbb, középkategóriás Elettrica Speciale várhatóan háromszor népszerűbb lesz – és ezt a verziót próbálhattuk ki végre a brit utakon. Mint sok más, a szegmensek között lavírozó modell, a Junior is nehezen sorolható be egyetlen piaci kategóriába, amíg meg nem látjuk – és még akkor sem egyértelmű.
Fontos hangsúlyozni, hogy a Junior megtévesztően kicsi, mindössze 4173 mm hosszú és 1505 mm magas. Csak 25 mm-rel magasabb, mint a régi Giulietta? A szegmentálást felejtsük el, nevezzük nevén a dolgokat, és ismerjük el a Junior valódi természetét: egy családi kompakt, amely egy növekedési ugráson ment keresztül. A gyakorlatban nem több SUV-nál, mint amennyire egy gőzhenger lenne.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük