Kulka János említette, hogy testvére, aki orvos, sokat segít neki a gyógyulásban és a rehabilitációs folyamatban, de úgy érzi, hogy sok esetben a segítség ellenére is korlátozottak a lehetőségei. „Sokan küldenek különböző kezelésekre, de a valóság az, hogy egy héten csak egyszer tudok gyógytornára menni” – tette hozzá, aláhúzva, hogy a terápia mennyire lassú folyamat, és milyen küzdelmes napokon van túl.
A színművész nemcsak a saját állapotáról beszélt, hanem a közelmúltban történt tragédiák is nyomot hagytak rajta. Kulka János őszintén elmondta, hogy mélyen megviselte Lang Györgyi halála, aki hosszú évekig barátja volt. Az elhunyt művész személye és a közötti kapcsolat egy különleges köteléket alkotott, és a veszteség azóta is fájó sebként él a színész lelkében.
VIA intersectioncenter
Ez is érdekelhet:
A Junior figyelemfelkeltő is. Az Alfa Romeo új dizájnkorszakának előfutáraként a Junior számos jellegzetes és forradalmi stílusjegyet hoz, amelyek tisztelegnek a márka öröksége előtt – lásd a „scudetto” hűtőrácsot, a „telephono” kerekeket és a „coda tronca” hátsó részt –, miközben előre tekint a villanyos, digitalizált korszakra az olyan ügyes légbeömlő trükkökkel és LED-es világítással, amiket elvárhatunk.
Mindazonáltal, a Veloce 25 mm-rel alacsonyabb hasmagassága és az archív 20 colos kerekek nélkül az egyszerűbb verziók kevésbé figyelemfelkeltőek. A jellegzetes boomerang alakú hátsó lámpák egy kis Maserati 3200 GT hatást idéznek, de oldalsó nézetből és a magas profillal rendelkező 18 colos kerekekkel az Alfa könnyen összetéveszthető a Stellantis testvérmodellel, a Peugeot e-2008-cal.
Talán nem meglepő, ha figyelembe vesszük, hogy a Junior ugyanazon e-CMP platformon alapul, mint a Peugeot (és a Vauxhall Mokka, Citroën ë-C3, Jeep Avenger, és így tovább). Az Alfa állítása szerint a platformot megfűszerezték egy kis olasz brióval, de lényegében egy azonos első felfüggesztéssel és torziós gerendás hátsó tengellyel rendelkezik, míg az energiát az egyre elterjedtebb, elöl elhelyezett 154 lóerős elektromos motor és az 54 kWh-s akkumulátor biztosítja.
A csúcsmodell Veloce esetében egy egyedi 278 lóerős motorral, 25 mm-rel alacsonyabb hasmagassággal, módosított lengéscsillapítókkal, vastagabb anti-roll barral, négydugattyús féknyergekkel a nagyobb, 380 mm-es elülső fékekhez és, ami a legérdekesebb, egy valódi mechanikai differenciálzárat kapunk. A széria modell akkumulátora azonban változatlan marad. Akárhogy is, az extrák 15 kg-mal növelik a teljes súlyt, így a kerékpáros tömeg 1560 kg-ra emelkedik. Az Alfa azt állítja, hogy a Veloce körülbelül 200 kg-mal könnyebb, mint a riválisok, de míg azok hasonló teljesítményt nyújtanak, ezek már a magasabb kategóriába tartoznak, és nagyobb akkumulátorokkal rendelkeznek.