Újabb drámai részletek a Huszi ikrek ügyben!

Hogy fulladtak bele a 30 centis vízbe a Huszti ikrek? Egyre több a rejtély! A rendőrségi közlemény szerint a híd meglátogatása után a nővérek a térfigyelő kamerán láthatóak voltak, amint visszaindulnak a lakásukhoz. Ezután legközelebb már csak a hajnali órákban hagyták el a lakást.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mind városi, mind külvárosi közlekedés során az EV9 megfelelő nyugalommal és kontrollal vezethető. Egy nagy autóhoz képest nem nehéz parkolóhelyre beparkolni, bár a parkolóhelyek kicsinek tűnnek tőle.

Dinamika szempontjából mind az egymotoros, mind a kétmotoros változat egyszerűen, kiszámíthatóan és trükközés nélkül kezelhető.

Nincs itt négykerékkormányzási rendszer, amely extra mozgékonnyá tenné az autót a mini-körforgalmaknál és manőverezési sebességnél, vagy mérsékelné a hosszú tengelytávból adódó dinamikai hátrányokat. Ez azt jelenti, hogy alacsony sebességnél elég sok kormányforgatásra van szükség. Nem sportos vagy atletikus – és egy nagy családi autótól talán nem is várnál ilyet.

Kétmotoros változatban az autó legalább kevésbé dől el, mint amit várnál kanyarodáskor, és olyan karosszériavezérlést mutat, amely megakadályozza, hogy a jelentős tömeg útját állja. Nehéz lenne lelkesnek nevezni, de egyértelmű érzés van az összhangról, a precizitásról és a nyugalomról a kezelésében, némi visszajelzéssel a kormányzáshoz.

A göröngyös utak kissé kihívás elé állítják a nyugalmat, és a rideg bemeneteknél a felfüggesztés egy kicsit izgatottá válik, aláhúzva, hogy ez egy olyan autó, amely alapvetően inkább könnyedebb életstílust részesít előnyben.

Ezzel szemben az egymotoros Air puhábbnak érződik, jól veszi a döccenőket és az úthibákat. Mivel az Air 168 kg-mal könnyebb, mint a kétmotoros változat, a karosszéria jól kontrollálható kanyarokban. Ha az EV9-et egy kanyargós vidéki útra irányítod, pontosan kormányozható, annak ellenére, hogy a kormányon keresztüli érzés korlátozott. Egyszerűen fogalmazva, az Air egy kicsit lazábbnak tűnik, amikor a kisebb egyenetlenségeket kisimítja.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük