Újabb drámai részletek a Huszi ikrek ügyben!

A helyi lakosok tovább vizsgálják az ügyet hogy hogyan ful/ad/ak bele a 30 centis vízbe! Neked mi a véleményed?

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

Könnyedén megteheted a 200 mérföldet (vagy több) is megállás nélkül, különösen a GT-Line S verzióval, amely alapfelszereltségként fűtött és masszírozó üléseket kínál – bár furcsán, a masszírozó funkció csak a vezető oldalon van felszerelve.

Bár nem kapja meg a Premium Relaxation masszírozó székeket, a belépő szintű Air fűtött és szellőztetett ülései jó szintű kényelmet biztosítanak – és az ülésekben rengeteg állíthatóság van, hogy megtaláld a legoptimálisabb vezetési pozíciót.

A decibelmérőnk 63 dBA-t mért az EV9 GT-Line S-nél 50 mph sebességnél (és az 21 hüvelykes kerekekkel), ami egy kicsit zajosabb, mint az E-tron S, amelyet 2021-ben teszteltünk, és mint az iX, amelyet 2022-ben teszteltünk, de még mindig finomabb, mint a szélesebb utasautók átlagos szintje. Sem szél-, sem úthanggal nem találkozunk zavaró mértékben a kabinban.

A kivételt akkor tapasztalhatjuk, amikor az EV9-nak több élesebb bemeneti impulzust kell kezelnie hátsóúti sebességeknél. Kétmotoros változatban az „okos” lengéscsillapítók hirtelen nem reagálnak, és a felfüggesztés pillanatokra rideggé válik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük