A helyi lakosok tovább vizsgálják az ügyet hogy hogyan ful/ad/ak bele a 30 centis vízbe! Neked mi a véleményed?
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Könnyedén megteheted a 200 mérföldet (vagy több) is megállás nélkül, különösen a GT-Line S verzióval, amely alapfelszereltségként fűtött és masszírozó üléseket kínál – bár furcsán, a masszírozó funkció csak a vezető oldalon van felszerelve.
Bár nem kapja meg a Premium Relaxation masszírozó székeket, a belépő szintű Air fűtött és szellőztetett ülései jó szintű kényelmet biztosítanak – és az ülésekben rengeteg állíthatóság van, hogy megtaláld a legoptimálisabb vezetési pozíciót.
A decibelmérőnk 63 dBA-t mért az EV9 GT-Line S-nél 50 mph sebességnél (és az 21 hüvelykes kerekekkel), ami egy kicsit zajosabb, mint az E-tron S, amelyet 2021-ben teszteltünk, és mint az iX, amelyet 2022-ben teszteltünk, de még mindig finomabb, mint a szélesebb utasautók átlagos szintje. Sem szél-, sem úthanggal nem találkozunk zavaró mértékben a kabinban.
A kivételt akkor tapasztalhatjuk, amikor az EV9-nak több élesebb bemeneti impulzust kell kezelnie hátsóúti sebességeknél. Kétmotoros változatban az „okos” lengéscsillapítók hirtelen nem reagálnak, és a felfüggesztés pillanatokra rideggé válik.