A népszerű műsorvezető Kadarkai Endre műsorában mesélt arról, hogy kik küldik neki a legkellemetlenebb üzeneteket. „A legrosszabb hír, hogy ezek a 60 év feletti nagymamák – árulta el. – Nem tudom, mi lehet az oka annak, hogy a 60 feletti nők ennyire szeretnek durván másokat szidalmazni. Férfiak alig, egy-kettő van köztük, és fiatalok egyáltalán nincsenek” – magyarázta Borbás Marcsi, akinek 700 ezer követője van.
ERRE VANNAK KIAKADVA:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Toyota két felszereltségi szintet kínál: Invincible és First Edition. A First Edition, amelyet limitált darabszámban kínáltak és már elfogyott, egyedülálló festést kapott, amely a klasszikus 1960-as évek Land Cruiser 40-es modelljére emlékeztet, kerek fényszórókkal és Smoky Blue vagy Land Sand színnel, szürke tetővel párosítva.
Minden autó alapfelszereltségként fekete bőrkárpitozással, kétzónás légkondicionálóval, egy 12,3 colos érintőképernyővel és head-up display-jel érkezik. Egyéb felszereltségek közé tartozik a JBL hifi, panorámás tolatókamera, digitális műszerfal, 20 colos alufelnik és napfénytető.
Ami igazán különleges, hogy két teljesen különböző fényszóró-kialakítást választhatunk: egy négyzeteset és egy kereket. A First Edition modellek alapfelszereltségként kerek fényszórókat kapnak, míg az Invincible modellek négyzet alakúakat.
De nem csak a stílusról van szó: a dizájn rengeteg funkciót is rejt. Több karosszériaelem deformálódásra lett tervezve, hogy ellenálljon a durvább használatnak, és ha a lökhárítót cserélni kell, azt szakaszokra bontva is megtehetjük (ahogy a vadonatúj GR Yaris esetében is).
A fényszórók kétféle stílusban elérhetők a felszereltségi szinttől függően: a kerekek a legtöbb képen, és egy négyzetesebb dizájn. Én személy szerint az utóbbit kedvelem jobban, de leginkább azt szeretem, hogy van választásunk. Emlékeztet a Jaguar XJ40-re.
A motorháztető széleit megemelték, hogy könnyebb legyen a jármű pontos elhelyezése, és az első szélvédő is meredekebb lett, mint elődjei. Ez nem túl kedvező az aerodinamikának, de javítja a látóteret (és segít a retro megjelenésben). Az oldalsó ablakvonal is 30 mm-rel alacsonyabb lett, mint korábban.
A hátulján eltűnt a hátsó pótkerekes opció (a teljes méretű pótkereket alulra helyezték), és a hátsó ajtó felfüggesztése a jobb oldalról a tetejére került. Ha szűk helyen kell hozzáférnünk a csomagtartóhoz, csak az üveget is ki lehet nyitni, ami több elégedetlen BMW 5-ös Touring tulajdonosnak is örömet okozhat.