Nincs még egy olyan hazai híresség, aki ennyire mentes lenne a botrányoktól és ilyen elszigetelten élne, miközben továbbra is megőrzi népszerűségét. Bár már régóta búcsút mondott a hagyományos televíziózásnak, ma is számos követője van az interneten. A dél-alföldi származású nő, aki azt hitte, soha többé nem fog földmunkát végezni, húsz évvel ezelőtt vásárolta meg a házát, ahol most gazdasszonyként él. Valószínűleg már akkor eltervezte, hogy visszavonul. „Ez a birtok az életem. Húsz évünk van abban, hogy ma így néz ki a terület. A férjemmel épp akkor találtunk egymásra, és ez lett a közös projektünk” – mesélte nemrég a Mandinernek.
Via YT/Story
Ez is érdekelhet:
A 5-ös olcsó vásárlás szempontjából, és az Omoda/Jaecoo gyorsan bővülő szervizhálózatával valószínűleg könnyű lesz fenntartani és szervizelni, jól felszerelt alapértelmezés szerint (az alap Comfort modell számos ADAS funkcióval, Sony hangrendszerrel és fűthető ülésekkel rendelkezik, míg a Noble változat 360 fokos kamerát, kétzónás klímát és elektromos napfénytetőt kínál).
Azonban nem egyedülálló az érték tekintetében: a Citroën C5 Aircross és az új MG HS hasonlóak, és általában kiforrottabb autók.
A gazdaságosság tekintetében a 5-ös a mi új mindennapi tesztünk során 42,2 mpg-t, míg a túrázás során 38,2 mpg-t produkált.
Lehet, hogy egy kicsit szokatlan, hogy a frissített Hyundai Bayonról beszélünk, nem pedig az egyik új, modern elektromos modellről, amelyek tele vannak új technológiával.
De a Hyundai döntése, hogy egy könnyű ráncfelvarrással piacra dobja az új Bayont, teljesen érthető, ha figyelembe vesszük, hogy a kompakt crossover piaca ma már tele van egy széles választékkal, amelyek között benzines, hibrid és elektromos meghajtású modellek is megtalálhatók.
Ez a szegmens 2017 óta több mint kétszeresére nőtt, ezért van az, hogy minden vezető autógyártó Európából és azon túl is kínál valamit, ami lényegében egy megemelt kompakt autó.
Vannak egyértelmű piacvezetők is, mint a Ford Puma, Volkswagen T-Cross és a Renault Captur, de 2021-es debütálása óta a mérsékelt és könnyed Hyundai Bayon is felzárkózott a nyomukba – és most egy közepes élettartamú frissítést kapott.
Figyelembe véve a crossover szegmens erőteljes versenyét, a Hyundai időzítése tökéletes, különösen akkor, amikor a fent említett autók is át lettek alakítva, finomítva és újratervezve, hogy több értéket kínáljanak a vásárlóknak.
De vajon a faceliftelt Bayon olyan kívánatos, mint elődje, és rendelkezik a rugalmassággal, sokoldalúsággal és megfizethetőséggel ahhoz, hogy kulcsszereplő legyen a kompakt crossover piacon? Nézzük meg!