A dr/nfe/vételekből is világosan látszik, hogy a tömeg hézagos, szellős, inkább az utcán állnak csak. Az Opera után pedig nagyon szellőssé válnak. Meglepő, hogy ezen a nagyon keskeny területen a tömeg csak az Oktogonig ér. Egy nagyon jóindulatú 1.2 ember/négyzetméteres számítással ez egy halvány 12 ezer ember.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legtöbb változatot egy 1,0 literes háromhengeres turbós benzinmotor hajtja, de a Bi-Fuel egy kicsit más. Ez egy módosított 99 lóerős 1,0 literes turbós háromhengeres motorral rendelkezik, amely képes benzinen vagy folyékony kőolaj-gázzal (LPG) működni, és teljesen különálló „párhuzamos” üzemanyag-rendszereket használ mindkét üzemanyaghoz. Tehát a szokásos helyén található 50 literes benzin-tartály mellett van egy 40 literes LPG-tartály is, ahol a pótkerék szokott lenni. Az LPG olcsóbb, mint a benzin, és kevesebb CO2-t bocsát ki, ráadásul a teljesítmény és a nyomaték is magasabb LPG használatakor, mint benzinen.
Azonban az LPG-t nem mindenhol található meg az Egyesült Királyságban, és az autó nem olyan gazdaságosan működik LPG-vel, mint benzinnel: ez az autó hivatalosan 39,8 mpg-t fut LPG-vel, szemben a 52,3 mpg-vel benzinen. Mégis, ha mindkét tartályt megtöltöd, akár 800 mérföldet is megtehetsz, ami a Sandero Bi-Fuel-t a legnagyobb hatótávolságú kisautóvá teheti az eladások között.
A Sandero megnövelt tengelytávja azt jelenti, hogy a hátsó ülésen utazók több lábteret kapnak. Itt egy nagyon versenyképes mennyiségű utas- és csomagtér áll rendelkezésre – ami különösen figyelembe véve, hogy ez egy B szegmenses kisautó, ami még olcsóbb, mint egyes A szegmenses városi autók (Kia Picanto, Hyundai i10, Toyota Aygo X), valóban komoly értékesítési előnyt jelent. Ez egy kis, olcsó autó, de éppen elég nagy ahhoz, hogy felnőttek viszonylag kényelmesen utazhassanak a hátsó sorban.
De a legnagyobb hír az utastérben az a szinte megdöbbentő minőségjavulás. Most már valóban úgy néz ki, mintha valaki törődött volna vele, míg az előző Sandero olcsónak és unalmasnak tűnt, és így is érezhető volt.