Megjöttek a számadatok!

Nem véletlen, hogy Magyar Péter nem merészelte ezt a rendezvényt a Kossuth térre vagy a Hősök terére szervezni, ott ugyanis ennyi ember fel sem tűnne. A közvélemény-kutatások, Magyar Péter lankadó lájkszámai és a mostani szerény tüntetőszám is mind-mind arra mutatnak: Apad a Tisza! – írja posztjában az elemző.

Forrás: MSN / FB / IG / TTOK / BPW

Ez is érdekelhet:

A Sandero most három motort kínál választásra. Az alap SCe 65 benzines motort 2022-ben eltávolították az Egyesült Királyság kínálatából, de a turbós TCe 90 és TCe 110 továbbra is elérhetőek, és a TCe 100 Bi-Fuel azt mutatja, hogy a Dacia továbbra is elkötelezett az LPG mint alternatív üzemanyag népszerűsítése mellett (bár az elektromos járművek széleskörű terjedelme jelenleg azt sugallja, hogy ez nem egy hosszú távú stratégia). Így a teljesítmény 89 lóerőtől 109 lóerőig terjed, és a TCe 90-es változatunknál 89 lóerő és 118 lb-ft nyomatékot kínál, utóbbi egy hasznos 2100 rpm-től kezdve. Elektromos változatra 2028-ban lehet számítani.

A 0-62 mph eléréséhez a legolcsóbb Sandero-ban 11,7 másodperc szükséges (az előző SCe 65-ösnél ez egy fagyos 16,7 másodperc volt). A TCe 90 esetében érdemes 2000-4000 rpm között maradni a fordulatszámmérőn. Ezen az alatti fordulaton az autó kicsit erőtlen, és a felette lévő fordulaton csak többet kiabál, anélkül hogy valódi jelentős lökést adna. Ez egy zümmögő kis háromhengeres motor – nem a legfinomabb, de elég boldog ahhoz, hogy váltogasson a fokozatok között.

A váltókar most rövidebb és kevésbé gumis érzésű, mint régen. Még mindig nem olyan precíz, mint egyes autók, de teljesen elfogadható, figyelembe véve a Sandero árát.

A Bi-Fuel verzióban ezzel szemben a motor hasonló módon dolgozik benzin üzemmódban, de egy kicsit reagálóbb LPG üzemmódban, egyébként minden más változatlan marad.

A kifinomultság nem olyan jó, mint a legpuhább szuperminikben, de az ár sem – és őszintén szólva ez teljesen rendben van.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük