Brutális korlátozások léptek életbe a boltokban!

A Spar üzleteiben az alábbi mennyiségi korlátozások érvényesek:
Mérlegen mért termékekből maximum 3 kilogramm vásárolható.
Egyéb árucikkekből legfeljebb 10 darabot lehet venni.
Az 1 kilogrammnál vagy 1 liternél nagyobb kiszerelésű termékek esetében a felső határ 10 kilogramm vagy 10 liter.
Más áruházláncok is bevezették az intézkedést
LID, TESCO a következő korlátozásokat vezeti be:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Amikor az Alfa Romeo 2016-ban bemutatta első sportos szabadidőjárművét a Los Angeles-i autószalonon, célja az volt, hogy maradandó nyomot hagyjon.
Míg az alacsonyabb teljesítményű benzin- és dízelmodellek később érkeztek, a standon a Stelvio a csúcsmodell, az 503 lóerős Quadrifoglio változatában volt látható.
A feltűnő dizájn a Giulia-ról ismerős volt. Tudtuk, hogy a motor, ugyanaz a karakteres, kétturbós V6, amelyet a korábbi Ferrari mérnök, Gianluca Pivetti tervezett, biztosítja, hogy a teljesítmény igazodjon a hanghoz. És a fantasztikus Giulia adta meg nekünk a reményt.
És a remény valójában igazolódott. Az Alfa Romeo egyike lett a történelem legjobban kezelhető szedánjainak, majd ezt a tapasztalatot a trendi, emelt hasmagasságú világra alkalmazta. Az így született Stelvio Quadrifoglio már a bemutatójakor is csodálatos élményt nyújtott vezetés közben, és most, 2024 eleji enyhe frissítésekkel, amely mechanikai változtatásai nem csökkentették vezetési vonzerejét, továbbra is nagyszerű vezetni.

A Stelvio Quadrifoglio 4,7 m hosszú, 1,68 m magas és 1,95 m széles, tehát nem a legnagyobb teljesítményű SUV a piacon. Ennek ellenére az a tűzerő, amely szükséges ahhoz, hogy a reklámozott 1850 kg-os tömegét elég gyorsan mozgatni tudja ahhoz, hogy a Nürburgring Nordschleife-t 7 perc 51,8 másodperc alatt körbefussa, még mindig jelentős volt.
Ahogy a Giulia Quadrifoglio szedánnál (amelynek a Stelvio Quadrifoglio a Giorgio platformot osztja), ezt a tűzerőt egy teljesen alumínium, 2,9 literes, kétturbós V6-os motor biztosítja. Ez a motor a Ferrari F154-es V8-as motorcsaládjának leszármazottja, amelyet olyan modellekben használtak, mint a 488 Pista vagy a Maserati Quattroporte GTS. Két hengertől megszabadítva és a Stelvio motorháztetőjéhez igazítva, 513 lóerőt teljesít 6500 rpm-en – ami 10 lóerős növekedés 503 lóerőhöz képest 2024 elején – és 443 lb-ft nyomatékkal rendelkezik, amely 2500 rpm-en érhető el.
Rendszeres körülmények között ezen teljesítmény összessége a Stelvio 285/40-es hátsó gumiabroncsaira kerül, egy nyolcfokozatú ZF automata sebességváltón keresztül.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük