Minden borul! Teljes műsorváltozás a TV2-n!

A csatorna stratégiája világosan látszik: igyekeznek minden eszközt bevetni, hogy még több nézőt vonzzanak és megnehezítsék az RTL helyzetét. Ennek egyik példája volt március 15-én, amikor délután megismételték a Hunyadi sorozat első három epizódját, majd az esti főműsoridőben dupla résszel folytatták a szériát. Ráadásul ezt követően a Super TV2-n is leadták az új epizódokat rendezői változatban, eredeti nyelvű részekkel és magyar felirattal.
A hétvégi változtatás valószínűleg erős nézettséget hozott a TV2-nek. Annyi azonban már biztos, hogy a csatorna ezen a hétvégén is módosítja a műsorrendet, ismét a Hunyadi kap kiemelt szerepet. EZÉRT A TÉNYLEK ÉS A FARM VIP IS MÁSKOR LESZ! ITT VANNAK AZ IDŐPONTOK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ez volt az első a gyártói csoport kis elektromos autói közül, amely megkapta az új, 54 kWh kapacitású akkumulátor csomagot és a 154 lóerős hibrid szinkron elektromos hajtómotort, amelyet később átvettek a Peugeot e-2008 és e-308, a Vauxhall Corsa Electric és Astra Electric, valamint a Citroën ë-C4 és ë-C4 X modellek. Bár még mindig ritkábban találkozhatunk vele az Egyesült Királyság útjain, mint a legtöbb testvérmodelljével, néhány kedvező gyártói árkedvezmény azt jelenti, hogy már nem olyan prémium árazású paria, mint korábban volt.
Az egyre versenyképesebb elektromos kompakt crossover szegmensben a DS 3 E-Tense olyan riválisokkal mérkőzik, mint a Kia Niro EV, a Hyundai Kona Electric, a Volvo EX30, a Smart #1, a Cupra Born és a házon belüli Vauxhall Mokka Electric. A DS célja, hogy kényelmesebb utazást, gazdagabb belső teret és legalább egy kis exkluzivitást kínáljon a többi autóval szemben, bár mindezt új digitális funkciókkal is megtámogatja, amiről a későbbiekben még beszélni fogunk.

A 3 E-Tense volt az első autó, amely 2022 végén megkapta a Stellantis új, 154 lóerős hibrid szinkron elektromos motorját (ami 20 lóerővel erősebb, mint az előző), amelyet úgy terveztek, hogy alacsony sebességeken csendesebb, magasabb sebességeken pedig hatékonyabb legyen, mint az előző, állandó mágneses motor. Ez a motor hajtja az első tengelyt, akárcsak a faceliftes előtti modellnél.
Ennek a teljesítménynövekedésnek ellenére az autó továbbra is elmarad sok versenytársától mind teljesítmény, mind papíron mutatott teljesítmény terén: talán egy elfogadható helyzet a Peugeot e-2008 és Vauxhall Mokka Electric számára, de egy prémium márkájú autótól talán nem ez várható. Legyen szó VW ID 3-ról, Smart #1-ről, MG 4-ről vagy Kia Niro-ról, valószínűleg több erőt kapsz ugyanazért a pénzért.
A motort egy 54 kWh (50,8 kWh használható) akkumulátor táplálja, amely akár 250 mérföldes (400 km) hatótávot biztosít, a modellváltozattól függően. Ez 48 mérfölddel (77 km) több, mint amennyit a DS 3 Crossback Electric kínált, köszönhetően a plusz 4 kWh kapacitásnak.
Az új autó akár 100 kW DC töltési teljesítménnyel is tölthető, 10-80%-ra mindössze 30 perc alatt, vagy 11 kW-os fali töltővel öt és fél óra alatt. A hőszivattyú alapfelszereltség.
A DS 3 tengelyei továbbra is azt a típust képviselik, amit egykor a szegmens átlagos megoldásaként tekinthettünk, mielőtt annyi „hátsó motoros” elektromos autó elkezdte keverni a dolgokat. Elöl MacPherson rugóstagok végzik a felfüggesztést, hátul pedig egy csavaros tengely található, mindkét oldalon tekercsrugókkal. (A DS a 2022-es frissítés részeként 10 mm-t csökkentett az autó hasmagasságán.)
Az autó külső stílusát természetesen az egyéni ízlés dönti el. A DS frissítése új fényszórókat, szélesebb hűtőrácsot hozott, több fényes fekete és króm díszítéssel. A mi szemünkben az eredmény nem tűnik ki a dizájn vonzerejében, ahogy azt talán várnánk tőle, különösen a fiatalabb, frissebb elektromos alternatívák mellett.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük