Meghalt Horváth Rozi

„Mély fájdalommal tudatjuk, hogy Horváth Rozi, a márka névadója már nincs közöttünk. Horváth Rozi szívét-lelkét beleadta az általa készített fűszerkeverékekbe, és sok családi asztalt különlegessé tévő receptjeibe” – írja a fűszermárka Facebook-oldalán.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Gyorsan nyilvánvalóvá válik, hogy még amikor a motor működik, az nincs összekapcsolva a kerekekkel semmilyen módon – legalábbis városi sebességeknél nem. Még a Sport vezetési módban is a ZS Hybrid+ úgy viselkedik, mint egy tartománykiterjesztő EV (például a Vauxhall Ampera vagy a i3 REx), városban simán, tisztán és lineárisan hajtva az elektromos motor, miközben a motorját a starter-generátort folyamatosan pörgeti, amely terheléstől függően körülbelül 1300-2000 rpm között változik.

Ritkán fog a jármű több mint fél mérföldet megtenni csak elektromos hajtással, és mégis figyelemre méltó, hogy a ZS mennyire hasonlít egy EV-re, még akkor is, ha a csendesen működő négyhengeres motor segít biztosítani a szükséges feszültséget a gyorsabb gyorsuláshoz.

Miután meghaladja a 45 mph-t, a ZS működési módja megváltozik, és a dugattyús motor és a háromsebességes váltó összekapcsolódik az első kerekekkel, hogy megerősítse az autó tartalékait. Részleges gáznál nagyon simán történik, így igazából nem is érzékelnél különbséget; de teljes gázadáson hirtelenebb lökést eredményez.

Összességében tehát, ahogyan tesztünk eredményei is mutatják, a ZS Hybrid+ bőven rendelkezik teljesítménnyel és könnyű vezethetőséggel, bár az előbbi egy kicsit attól függ, hogy van-e töltés a hajtóakkumulátorban; ami általában jól karbantartott a normál vezetés során – de egy intenzívebb gyorsítás és kemikális fékezés rövid ideje biztosan kimerítheti, lassítva az autót.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük