Így lett Horváth Rozi fűszeres: „Az ő elhivatottsága, munkássága és embersége örökre része marad a Horváth Rozi fűszerek közösségének. Örökségét tovább visszük a fűszerek szakértelmében és szeretetében. Emlékét szeretettel őrizzük” – írták a búcsúztatóban.
Forrás: MSN / FB / IG / TTOK / BPW
Ez is érdekelhet:
Az MG ZS nem arra törekszik, hogy dinamikusan kiemelkedjen, inkább arra fókuszál, hogy megfelelően lefedje az alapvető igényeket, semmit sem csinál különösebben rosszul, és igyekszik elkerülni, hogy negatív okok miatt vonja magára a figyelmet. Majdnem sikerül neki, csupán néhány kisebb hibával.
A felfüggesztés alacsony sebességnél közepesen puha kényelmet biztosít, amit egy általánosan stabil karosszériavezérlés egészít ki, amely megőrzi az autó összhangját magasabb sebességek mellett. A kormányzás alacsony sebességnél kicsit könnyűnek és túlságosan rásegítettnek tűnhet, de nem jelent komoly problémát, és ahogy elhagyjuk a várost, valamivel nehezebbé válik, bár ez sem számít nagy hátránynak.
A másodlagos felfüggesztési élménynél egy enyhe „ingadozás” vagy „döccenés” érződik, ami arra utal, hogy a lengéscsillapítók hangolása finomítható lett volna. Azonban nem zavaró annyira, hogy rontsa az összélményt.
A Giti standard abroncsok tapadása megfelelő, de nem kiemelkedő, ami arra utal, hogy az MG a hatékonyságot helyezte előtérbe a végső tapadás helyett. Szerencsére a ZS elektronikus vonóereje és stabilitáskontrollja jól kiegészíti a tapadás szintjét, így az autó könnyen vezethető széles sebesség- és helyzet-tartományokban. Kellemes és kompetens, bár nem izgalmas.