Az énekesnő ismét jelentős átalakuláson ment keresztül, és a hagyományos hiedelmek szerint ez gyakran egy nagyobb fordulatot jelez az ember életében. Ez Tóth Gabi esetében is igaznak tűnik, hiszen jelenleg azon dolgozik, hogy újjáépítse karrierjét, amelyet az elmúlt években méltatlan támadások árnyékoltak be. A rá zúduló negatív kommentek miatt szinte mindent elveszített, de most úgy tűnik, hogy új lendületet kapott. Az átalakulás, amelyen keresztülment, sokak figyelmét felkeltette, és a reakciók rendkívül pozitívak. Instagram-oldalán sorra érkeznek a dicséretek és gratulációk, hiszen sokan úgy vélik, hogy az új frizura sokkal jobban illik hozzá, mint a korábbi hosszú haja. Valószínűleg párja, Papp Máté Bence is rajong az új megjelenéséért.
EZÉRT VOLT EXTRÉM HAJA GABINAK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kona Electric három felszereltségi szinttel érkezik, a képen látható a legmagasabb, az Ultimate, amelyhez egy Lux Pack is hozzáadódik, bár gyanítjuk, hogy nélküle is el lehet élni: ez díszesebb üléseket, előre ütközés elkerülést és egy fűtött töltőfedéllel (amely minket is eléggé érdekel) tartalmaz.
A felületük tapintásra kellemes üléseket is kedveljük. Az egész belső tér egyébként is elég jó. Nagyobbnak érződik, mint egy 4,3 méter hosszú autó, kényelmesen elférnek benne a nagyobb felnőttek is, és az autó csomagtartója mély és hosszú.
A sebességváltó a kormány mögött helyezkedik el, így nagy tárolóhelyet biztosít a vezető és az utas között. Az anyagválasztások is többségében rendben vannak. A kefélt fém hatású műszerfal retro költségvetési sztereó hangulatot áraszt (nem kellemetlenül), és meglehetősen sok valódi gomb található rajta, és hajlandóak lennénk megbocsátani sok anyagválasztást csak azért, hogy ezek meglegyenek. Körülbelül 30 gomb van, micsoda öröm!
Természetesen van érintőképernyő is. A kormánykeréken egy gomb konfigurálható, amely előhozza a vezetői segédlet menüt, ahol valószínűleg a vezetők ki fogják kapcsolni egyes funkciókat, vagy legalábbis a figyelmeztető hangokat.
Egy szó a jelenleg nem kikapcsolható rendszerről: a szemmonitor, amely figyelmeztet, ha fáradt vagy, vagy nem figyelsz. Elméletileg jó ötlet, de itt sok téves riasztást ad, és dühösen inszisztálva pittyeg, ha például lehajolsz, hogy ellenőrizd a kabin hőmérsékletét, vagy hátranézel a holttér ellenőrzéséhez. 2024-től az EU-ba irányuló autókban kötelező lesz, de a GSR2 szabályok szerint a vezetők kikapcsolhatják a rendszert, és egyébként is csak addig kell szólnia, amíg „a vezető megérti”, nem pedig két pittyegés között 30 másodpercig, mint itt.
A forgalmazó a koreai mérnökökkel beszél, hogy tisztázzák, mert úgy gondolják, hogy nem megfelelően működik, és egy szoftverfrissítés fogja rendezni, így a pontszámot ezen nem változtattuk. (Ez a Kona nemzetközi bevezetésekor is felmerült.) De ha tényleg úgy működik, ahogy kell, visszatérünk, hogy módosítsuk a pontozást, és levonjuk a megfelelő csillagokat a végső értékelésből egy olyan rendszerért, ami miatt az ember inkább buszozna.