Tóth Gabi karrierje elején igazán rövid frizurát hordott, ami remekül illett hozzá. Az extravagáns megjelenés kedvelőjeként az évek során számtalanszor változtatta hajszínét és stílusát. Az utóbbi két évben hosszú fekete póthajat viselt, ám úgy tűnik, mostanra megunta ezt a megjelenést. SZERINTÜNK JÓL ÁLL NEKI!
NEKED HOGY TETSZIK? (Ha kommentelsz, kérjük ne bántsd a művésznőt!)
VIA IG
Ez is érdekelhet:
Az elektromos és hibrid autók forró témák lehetnek, de a legtöbb vásárló még mindig az olcsóbb benzines opciót választja az ilyen típusú szegmensekben. Kipróbáltuk mind a hibridet, mind az 1,0 literes turbó benzinmotort manuális váltóval, és az utóbbit könnyedén kellemesebbnek találtuk a kettő közül.
A Hyundai 0-100 km/h (62 mph) időtartamára vonatkozó 11,8 másodperces állítása eléggé lassúnak tűnik, de a valóságban jobb a helyzet. A tesztelésünk során 0,8 másodperccel gyorsabb lett, mint az ígért érték. Ezt a fantasztikus manuális váltó segítette elérni. A kellemes manuális váltás fejlesztése már-már elveszett művészetté válik, de a Hyundai biztosan mestere ennek.
Érdekes, hogy mennyire mások a hibrid és a normál benzines modellek. Az alapváltozat jobb vezetési pozícióval rendelkezik, jobban is rugózik, és kevésbé hallatszik torzult hang, amikor teljesítményt kérsz tőle. A fogyasztás is továbbra is nagyon tisztességes.
A váltás egyrészt könnyű és diszkrét, így bárki könnyedén meg tudja szokni. Boldogan felveszi a tempót, amikor a vezető maximalizálni szeretné a teljesítményt. Másrészt viszont elegendő mechanikai visszajelzést ad ahhoz, hogy öröm legyen váltogatni a sebességfokozatokat. A kuplung egy kicsit homályos, de a Kona majdnem lehetetlen lefulladni, mert automatikusan emeli a fordulatszámot, így sima elindulást biztosít, amikor elengeded a kuplungot anélkül, hogy a gázpedált hozzáérintenéd. Mint egy Porsche Carrera GT.
A háromhengeres motor jellegzetes alacsony fordulatszámú morgása mellett a motor simán, könnyedén pörög, és tehát nem terhelt, amikor szükséged van a teljesítményre. A hangszigetelés annyira jó, hogy elég könnyen belefuthatsz a fordulatszám-limiterbe előzés közben. Ugyanakkor jól húz alacsony fordulatszámról.