Eredetileg az volt a terv, hogy a nyugdíjasok áfa-visszatérítést kapnak alapélelmiszerek után, kártyás formában. Ez havi 10–15 ezer forint támogatást jelentett volna. A rendszer bonyolultsága miatt végül egyszeri, 30 ezer forintos utalványt kapnak, amit egyszerűbb kezelni.
Csak Ők jogosultak rá:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A DS3 minden változata sportos felfüggesztést kapott, de mégsem éri el a MINI által nyújtott vezetési élményt. A karosszéria dőlése jól kontrollált, a tapadás erős, így az autó agilis és stabil marad a kanyarokban. Ugyanakkor a kormányzásból hiányzik a súly és a visszajelzés, az ötsebességes váltó pedig kissé lötyögős és pontatlan érzetű. Ugyanakkor a kellemes rugózás és az alacsony zajszint miatt a DS3 kiváló hosszú távú utazóautó.
A DS3 nemcsak olcsóbb a MINI-nél, de jobban is felszerelt. Már az alapverziók is tartalmazzák a légkondicionálót, a tempomatot és a fedélzeti számítógépet. A Citroën mindemellett három évre szóló, kedvezményes szervizcsomagot kínál 199 fontért. A legerősebb 1,6 literes turbómotor 155g/km CO2-kibocsátással rendelkezik, míg a takarékos 1,4 HDi dízel 74,3 mpg fogyasztással büszkélkedhet. Ugyanakkor nem várható el, hogy a francia autó megközelítse a MINI kiváló értéktartását, amikor eljön az eladás ideje.
A DS3 már elnyerte az EuroNCAP ötcsillagos minősítését, így a kategória egyik legbiztonságosabb modellje. Minden változatban alapfelszereltség a hat légzsák és az elektronikus menetstabilizáló. A környezetbarát autókat keresők számára vonzó lehet az 1,4 literes dízelmotoros verzió, amely mindössze 99g/km CO2-t bocsát ki. A gyártó ígérete szerint a DS3 környezeti mutatói tovább javulnak majd, amikor 2010 végén megérkezik a stop-start technológia is.