A finálé előtt rúgják ki Hajós Andrást! Ő váltja!

„Őszintén szólva, szeretném, ha egyszer Hajós András székét vehetném át a zsűriasztalnál – és nemcsak egy álomként!
Bár a legtöbben a képernyőről ismerik, Visváder nem a showbizniszből él. „Egy barátommal közösen nyitottunk egy szépségszalont, amit a marketingtudásom segítségével szinte pillanatok alatt sikeressé tettünk. Létrehoztunk egy brandet, ami nemcsak megél, hanem növekszik” – mesélte.
Komoly ambíciói vannak:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Egy autó formaterve gyakran csak néhány futó említést kap az úttesztjeinkben, de a Range Rover Evoque esetében kivételt kellett tennünk.
A szupersportautókat leszámítva, csak a Citroën DS3 (2010–2015) és néhány retró kisautó tudta ennyire hangsúlyosan eladni magát a dizájnjára alapozva.
Az Evoque a Land Rover azon törekvéséből született, hogy fiatalabb közönséget szólítson meg. Számos formatervi tanulmány után végül ezek egy koncepcióautóban, az LRX-ben öltöttek testet, amelyet 2008-ban, a detroiti autószalonon mutattak be.
Még ekkor sem volt biztos a jövője; előfordulhatott volna, hogy részben vagy egészében egy prémium Land Rover modellé válik, vagy csupán egy látványos tanulmányautó marad. Végül azonban a teljes formaterv megvalósult, és a Range Rover nevet kapta.
Az Evoque a lehető legnagyobb mértékben az LRX gyártásra szánt változata volt. A Land Rover óvatosan kezelte a koncepcióautó és a sorozatgyártású modell közös fotózását, nehogy az utóbbi gyengének tűnjön a másik mellett.

Pedig ettől aligha kellett tartani. A mi szemünkben az Evoque egy ragyogóan sikerült értelmezése volt annak, hogy egy modern 4×4-es hogyan lehet egyszerre aktuális, megközelíthető és látványos. Az eredeti Range Rover Evoque friss lendületet és dinamizmust hozott a Range Rover márkába. Miközben a külső megjelenése merész és figyelemfelkeltő volt, a belső tér elegáns és visszafogott maradt, tudatosan kerülve a túlzott csillogást. A műszerfal megjelenését a jól megtervezett óracsoport emelte ki, míg a középkonzol – amely a Land Rover modellek történetében mindig függőleges volt, akárcsak az autó orra – most meredeken lejtett a váltóalagút irányába. Itt kapott helyet a forgótárcsás sebességváltó, amelyet először Jaguar modellekben alkalmaztak, majd később minden automata JLR modellben megjelent. A Land Rover óvatosan alakította ki az Evoque utasterét – könnyű lett volna túldíszíteni, de inkább az elegancia felé hajlott, túlzások nélkül.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük