A finálé előtt rúgják ki Hajós Andrást! Ő váltja!

Visváder egy teljes marketingcsapatot vezet, és komoly projekteken dolgoznak. „Nemrég egy ásványvizet vezettünk be a piacra – az influenszerkampányoktól kezdve a tévés, rádiós reklámokon át a kültéri plakátokig mindent mi csináltunk. Az ügyfeleink elégedettek, többen vissza is tértek hozzánk” – árulta el. A háttérben épített márkák sikere legalább olyan fontos számára, mint a reflektorfény. Tamás számára a rivalda csak az egyik arca egy sokkal komplexebb, üzleti szempontból is eredményes pályának.
Hajós András pozíciójára bár vágyik, de ezt természetesen nem most képzeli el.

VIA Story

Ez is érdekelhet:

Az eredeti Range Rover Evoque friss lendületet és dinamizmust hozott a Range Rover márkába. Miközben a külső megjelenése merész és figyelemfelkeltő volt, a belső tér elegáns és visszafogott maradt, tudatosan kerülve a túlzott csillogást. A műszerfal megjelenését a jól megtervezett óracsoport emelte ki, míg a középkonzol – amely a Land Rover modellek történetében mindig függőleges volt, akárcsak az autó orra – most meredeken lejtett a váltóalagút irányába. Itt kapott helyet a forgótárcsás sebességváltó, amelyet először Jaguar modellekben alkalmaztak, majd később minden automata JLR modellben megjelent. A Land Rover óvatosan alakította ki az Evoque utasterét – könnyű lett volna túldíszíteni, de inkább az elegancia felé hajlott, túlzások nélkül. Az anyaghasználat minősége kiemelkedő volt; a műanyagok, bőrök és felületi textúrák egyaránt kiválóak voltak. Az ülések esztétikusak voltak, bár valamelyest lapos kialakításuk kevés oldaltartást nyújtott. A vezetési pozíció a Land Roverre jellemző magas, „parancsnoki” üléspozíció és a vásárlók által megszokott alacsonyabb személyautós üléshelyzet között egyensúlyozott. A kormánykerék széles tartományban állítható volt, így a legtöbb vezető könnyedén megtalálhatta a számára kényelmes beállítást. A hátsó utastér felnőttek számára is elfogadható méretű volt, bár a háromajtós változatban a fejtér jelentősen szűkült. A magas padló, az alacsony tető és a rövid hátsó túlnyúlás miatt kis csomagtartóra lehetett számítani, ám ennek ellenére tisztességes, 550 literes raktér állt rendelkezésre. Az viszont megbocsáthatatlan volt egy SUV esetében, hogy nem tartalmazott pótkeréket.

A hátsó ülések lehajtásával 1350 literes raktér alakítható ki. Az Evoque életciklusa alatt mintegy tízféle felszereltségi szint létezett, háromajtós, ötajtós és kabrió változatokban. A korai modelleket Pure, Prestige és Dynamic néven árusították, később ezek elnevezése SE, HSE Dynamic és HSE Dynamic Lux változatokra változott, apróbb felszereltségi különbségekkel. A belépő szintű Pure változat fűthető első üléseket, klímát, tempomatot, tolatóradart és egy 8 colos Bluetooth-képes infotainment rendszert kínált. A későbbi SE modellek már jobb infotainment rendszert, DAB rádiót és automatikus vészfékezést (AEB) is kaptak, bár navigációval csak a Tech Pack csomagban felszerelt példányok rendelkeztek. A Prestige modellek 19 colos könnyűfém kerekeket, Oxford bőrkárpitot, xenon fényszórókat és tolatókamerát tartalmaztak. A HSE Dynamic modellekhez már egy 380 wattos Meridian hangrendszer is járt. A Dynamic felszereltséghez 20 colos felnik és adaptív felfüggesztés tartozott, melyet a HSE Dynamic Lux modellek esetében panorámatető, motoros csomagtérajtó, sávasszisztens, automatikus vészfékezés, közlekedési tábla felismerés és 16 hangszórós Meridian hangrendszer egészített ki. A csúcsmodellnek számító Autobiography változat adaptív LED fényszórókat, vastag szőnyegeket, Oxford bőrkárpitot, szellőztethető első és fűthető hátsó üléseket, valamint a JLR InControl Connect Pro csomagját kínálta. A széria Evoque kínálatát az Ember limitált széria tette teljessé, amely a HSE Dynamic Lux felszereltségét egyedi fekete karosszériával és piros tetőfestéssel egészítette ki. A kabrió változatok HSE Dynamic és HSE Dynamic Lux felszereltséggel voltak elérhetők, amelyek megegyeztek a kupé és ötajtós modellekéivel, kiegészítve borulás elleni védelemmel, terepes vezetési üzemmóddal, valamint a Lux változat esetében Meridian hangrendszerrel és szélterelővel.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük