A kormány módosította az özvegyi nyugdíjat!

A módosított szabályok szerint az együtt élő házastársként benyújtott özvegyi nyugdíj igénylés esetén a nyugdíjbiztosítási igazgatási szerv csak akkor fogja vizsgálni az együttélés tényét, ha az elhunyt személy jogszerű házastársa mellett élettársként is benyújtottak özvegyi nyugdíj iránti kérelmet. Az új jogszabály tehát azt mondja ki, hogy a hatóságok nem fogják automatikusan ellenőrizni az együttélés tényét, ha azt nem vitatja senki, vagy ha nem merül fel más jogi igény.
Ez a változtatás jelentősen egyszerűsíti az ügyintézést, mivel az özvegyek – feleségek és férjek egyaránt – számára gyorsabbá válik a folyamat.
EZZEL JÁR MÉG:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Amikor 2021-ben először megjelent az Egyesült Királyságban, a Hyundai Ioniq 5 erőteljes nyilatkozatot tett arról, hogy a gyártó komolyan szeretne kihasználni azt a versenyelőnyt, amelyet majdnem egy évtizedes fejlesztéssel ért el az elektromos autók terén.
A kimunkált formájától kezdve, az 1980-as évekre emlékeztető testproporcióin át, egészen a figyelemfelkeltő „parametrikus” világító elemekig, ez a 12/10-es skálájú hatchback arra lett tervezve, hogy kitűnjön. Évekkel a piacra kerülése után is sikerül ezt megőriznie.
Bár az autó azóta számos fokozatos változáson ment keresztül, beleértve a vadonatúj driftelést lehetővé tevő Hyundai Ioniq 5 N modellt, a középkategóriás elektromos járművek piaca igyekszik agresszíven visszafogni a Hyundai már meglévő vezető szerepét, különösen a teljesen elektromos családi autók terén.
Ez a szegmens kétségkívül a legversenyképesebb, a legvonzóbb lehetőségekkel, így az Ioniq 5 élete már nem olyan egyszerű, mint amikor először megjelent.

A ‘skateboard’ típusú elektromos platformok, mint amit az Ioniq 5 2021-ben először bemutatott, lehetőséget adnak a gyártóknak arra, hogy teljesen más szemléletmódban közelítsenek az autótervezéshez. Ez arra ösztönözte néhányakat, hogy fantáziáljanak klasszikus autósziluettek újjáélesztéséről – például a Lancia Delta visszahozásáról –, amelyek modern elektromos platformokon alapulnak.
Mégis, ki gondolta volna, hogy a Hyundai fogja elindítani az „új Deltát”? Az Ioniq 5 azt állítja, hogy valójában a 1975-ös eredeti Hyundai Pony előtt tiszteleg, de kétségtelenül sok klasszikus európai hatchback stílusjegyet ötvöz, és futtatja őket valamilyen autós másolómásoló nagyító megfelelőjén. (Ez az autó valójában 4,6 méter hosszú, de az szokatlanul hosszú, 3,0 méteres tengelytávja valahogy sokkal kisebbnek láttatja a fényképeken.)

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük