A kormány módosította az özvegyi nyugdíjat!

Az új szabályozás célja, hogy azok, akik jogosultak az özvegyi nyugdíjra, ne kelljen olyan részletes vizsgálaton keresztül menjenek, amelyet a legtöbb esetben nem indokolnak különösebb körülmények. A hvg.hu megjegyzi, hogy mivel az ilyen típusú viták valószínűleg nem fordulnak elő túl gyakran, az özvegyek számára ez a módosítás egyszerűbb és gyorsabb ügyintézést eredményezhet.
A módosított szabályozás tehát alapvetően a nyugdíj ügyintézés gyorsítását és egyszerűsítését célozza, miközben biztosítja, hogy csak akkor történjen részletesebb vizsgálat, ha az valamilyen jogi igény miatt elkerülhetetlen. Ezáltal az özvegyi nyugdíj igénylés folyamata kevesebb adminisztrációval és stresszel járhat az érintettek számára.
VIA hvg

Ez is érdekelhet:

Bár az Ioniq 5 ma már viszonylag gyakori látvány az utakon, mérete még mindig meglepi az embereket. Kép alapján hatchbacknek tűnik, de valójában egy crossover SUV. Fantasztikusan okos tervezési megoldás.
Ez egy olyan autó, amely rengeteg vizuális érdekességgel rendelkezik: éles hajlatok, elrejtett ajtókilincsek, pixeles stílusú parametrikus világítás, és egy elülső LED nappali fénycsík, amely sötétedés után jelenik meg egy olyan panel mögött, ami nappali fényben teljesen opálos. Igazán okos trükk.
Az Ioniq 5 még mindig igazi dizájnállítás, így a 2024-es „frissítésnél” a Hyundai nem látta szükségesnek túl sok változtatás végrehajtását. Az új 19 és 20 hüvelykes keréktárcsák a legszembetűnőbbek, de az első nappali fények finoman megváltoztak, és a hátsó spoilert meghosszabbították. Végül, az egészséges ész diadala, hogy a Hyundai végre hozzáadott egy hátsó ablaktörlőt.

A Hyundai és a Kia megelőzték a legtöbb iparági szereplőt az 800V-os architektúra fejlesztésében az Electric Global Modular Platform (E-GMP) révén. Ez még mindig élvonalbeli technológia, és moduláris felépítése lehetővé tette a cég számára, hogy frissítse annak egyes részeit, hogy lépést tartson az új riválisokkal.
Két különböző méretű lítium-ion akkumulátor csomag érhető el. A nagyobbik a 73kWh-ról 77,4kWh-ra nőtt 2023-ban, és a teljesítmény 214 lóerőről 225 lóerőre emelkedett az egymotoros változatnál, míg a kétemotoros változatnál 301 lóerőről 321 lóerőre. Az akkumulátor mérete 2024 közepén ismét 84 kWh-ra nőtt, bár a motor változatlan maradt. Ugyanezen a frissítésen kapott a belépő szintű modell egy akkumulátor méretének növelését 58 kWh-ról 63 kWh-ra, miközben a teljesítmény továbbra is 168 lóerő.
A jármű DC töltése valóban gyors lesz, hála az 800V-os elektromos architektúrának, amit először a Porsche Taycan mutatott be. Ez lehetővé teszi a gyors töltést 225 kW sebességgel a korábbi modelleken, és 260 kW sebességgel a 2024 közepén és az utána következő autókon. Az utóbbiakhoz alapértelmezetten hozzájárult az akkumulátor fűtési rendszer, az akkumulátor előkondicionálás és a hőszivattyú, hogy csökkentsék a hatékonyság és a töltési sebesség csökkenését hideg időben.
A jármű alvázát teljes egészében acél alkotja, elöl MacPherson rugóstagokkal, hátul pedig több lengőkaros rendszerrel, acélrugókkal felfüggesztve. Az autó 2022-es frissítése során „intelligens frekvenciájú” lengéscsillapítók kerültek beépítésre, amelyek a karosszéria irányítását és a vezetési kényelmet hivatottak javítani.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük