A nyugdíjas kiosztotta Gáspár Evelin-t!

Először is gyerekkorom óta ismertek, akkor az volt a baj, hogy kövér vagyok, fogyjak le, most lefogytam, az a baj, lóg a bőröm”– reagált Gáspár Evelin a hozzászólásokra. Hozzátette, hogy ha zavarja a követőit a lógó bőre, akkor dobjanak össze neki egy plasztikai műtétre.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A korábbi Mitsubishi Evolution generációk ugyanazokat a 4G63 motorváltozatokat használták, de az új modell teljesen új motort kapott. Az 4B11-es egység alumínium hengerfejjel és blokkos szerkezettel rendelkezik, lebegő dugattyúkkal. Ezen kívül 10 mm-rel alacsonyabban helyezkedik el, mint az Evo IX motorja.

A legalacsonyabb teljesítményű változaton, a tesztelt FQ-300-ban, az új motor hasonló teljesítménnyel bír, mint az IX-es (291 lóerő 6500 rpm-nél), de több nyomatékkal az alacsony fordulatszám-tartományban (300 lb-ft 3500 rpm-nél). A teljesítményt egy SST, duál kuplungos, robotizált váltó közvetíti, majd a Mitsubishi legújabb generációs Super-All-Wheel Control (S-AWC) rendszere által vezérelt hajtáslánc küldi el a nyomatékot mind a négy kerékre. Ez 4,7 másodperces 0-62 mph (0-100 km/h) gyorsulást és 155 mph (250 km/h) végsebességet jelent.

Bár új motorról van szó, nem kerülhetjük el a tényt, hogy még a legnyugodtabb változatában is az Evo X 291 lóerőt produkál mindössze egy 1998 cm³-es motortól. Így nem meglepő, hogy az autót még mindig dolgoztatni kell, hogy kiadja a legjobb teljesítményét.

Érdemes 2500 rpm fölött tartani, ekkor kezd el felépülni a lendület, és 3000 rpm-nél éri el a legjobb teljesítményét. A csúcsnyomaték 300 lb-ft 3500 rpm-nél érkezik, de valójában a nyomatékgörbe 3000-5000 rpm között lapos, és ebben a tartományban érződik leginkább az Evo sürgetése.

Mi a helyzet a Mitsubishi duál-kuplungos váltójával? Ha nem a legszélsőségesebb, háromféle váltási mód egyikére van állítva, azok számára, akik mechanikai élményt keresnek, túl kevés lesz a közvetlen kapcsolat. Azonban a váltó alkalmazkodóbb karaktert ad az Evo-nak, ami így szélesebb közönséget vonzhat.

Mégis, amikor a motor a legoptimálisabb fordulatszámon van és a váltó gyors váltásokat biztosít, az Evo sokkal gyorsabbnak tűnik, mint amit a számadatok sugallnak. Olyan hatékonyan teljesítette a hosszú távú tesztútvonalat, hogy újra teszteltük a 0-60 mph gyorsulást, de nem lett gyorsabb.

Az FQ-360 csak öt sebességfokozattal rendelkezik, míg az Evo IX-en hatfokozatú váltó található, mert az ötfokozatú váltó ellenállóbb a versenykörülményekhez. Az FQ-360-ban több a nyomaték, mint a kisebb Evókban – sokkal több –, de az FQ-360 lineárisan adja le a teljesítményt 3000 rpm-től a piros vonalig. Teljes gázon a 2,0 literes négyhengeres motor 354 lóerőt produkál, és 3500 rpm-nél a nyomaték eléri a 363 lb-ft-ot, ami lehetővé teszi, hogy az Evo 4,1 másodperc alatt érje el a 0-62 mph-t és 155 mph (250 km/h) maximális sebességet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük